تاریخ انتشار: 1395/05/03 16:53
کد خبر: 272154

دوپینگ کشتی گیر المپیکی هند هم مثبت شد!

دوپینگ کشتی گیر المپیکی هند هم مثبت شد!

به گزارش سرویس کشتی و وزنه برداری فرتاک ورزشی، اعلام دوپینگ مثبت کشتی گیر هندی، حضور او را در بازیهای المپیک ریو 2016 در پرده ابهام قرار داده است.

 

 به گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان مبارزه با دوپینگ هند امروز (یکشنبه)، نتیجه آزمایش دوپینگ نارسینگ یاداو را مثبت اعلام کرد.

یاداو سهمیه وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد مردان در بازیهای المپیک ریو را بدست آورده است. با این حال آزمایش یک استرویید ممنوعه در این کشتی گیر مثبت اعلام شده است. آزمایش نمونه B این ورزشکار نیز مثبت شده است.

ناوین آگاروال مدیرکل سازمان سازمان مبارزه با دوپینگ هند به خبرگزاری پی تی آی هند گفت: او روز شنبه در کمیته انضباطی حضور یافت.

وی گفت: هنوز تصمیمی در مورد کنار گذاشتن این ورزشکار 26 ساله از کاروان المپیک هند اتخاذ نشده است.

در صورت کنار گذاشته شدن این ورزشکار، راه برای حضور سوشیل کومار موفق ترین ورزشکار المپیکی هند برای حضور در المپیک ریو فراهم خواهد شد.

کومار در وزن 66 کیلوگرم در بازیهای المپیک 2008 پکن مدال برنز و در المپیک لندن نقره گرفت، با این حال نتوانست جواز حضور در المپیک ریو را بدست آورد.

کومار برای بدست آوردن حق مبارزه با یاداو برای سهمیه وزن 74 کیلوگرم در تیم هند یک مبارزه حقوقی به راه انداخت.

با این حال دادگاه عالی هند ماه گذشته از تصمیم اتحادیه جهانی کشتی حمایت کرد. براساس نظر اتحادیه جهانی کشتی یاداو سهمیه المپیک را گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo6a8

آخرین اخبار