تاریخ انتشار: 1395/05/24 09:19
کد خبر: 267852

مرادی: مدالم را به رهبر معظم انقلاب تقدیم می‌کنم

وزنه‌بردار وزن 94 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های المپیک ریو گفت: مدال طلای المپیک 2016 ریو را تقدیم به مقام معظم رهبری می‌کنم
مرادی: مدالم را به رهبر معظم انقلاب تقدیم می‌کنم

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،سهراب مرادی پس از قهرمانی در رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک ریو اظهار داشت: مدالم را به رهبر معظم انقلاب، همه مردم ایران، خانواده‌ام، علی مرادی رییس فدراسیون و سجاد انوشیروانی  هدیه می کنم.   

وی ادامه داد: آرزوی من این است که وزنه‌برداری ایران سه طلا بگیرد و بهداد هم قهرمان شود، از سال ۲۰۰۹ تاکنون بهترین وزنه‌ها را زدم اما هیچ مدالی غیر از مدال آسیایی نتوانسته بودم بگیرم. خدا را شکر که امروز توانستم طلای المپیک را به دست آورم.

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو درباره عملکردش در حرکت یک ضرب افزود: در یک ضرب توانستم آنچه در توان داشتم به نمایش بگذارم،  با همه‌ی مشکلات و سختی‌هایی که پشت سر گذاشتم، در نهایت به مدال طلای المپیک رسیدم.

وزنه‌بردار دسته ۹۴ کیلوگرم ایران با اشاره به اینکه توانسته نخستین مدال المپیک از استان اصفهان را دریافت کند، افزود: خوشحالم که خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای استان اصفهان دریافت کردم، برای رسیدن به المپیک در سرما و در داخل خانه تمرین کردم با تلاش و زحمات بی وقفه توانستم به مدال طلای المپیک ریو دست یابم.

لازم به ذکر است؛ ماموران ستاد کنترل دوپینگ بازی‌های المپیک ریو که تحت نظر آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، نمونه‌گیری و مدیریت نتایج دوپینگ بازی‌های المپیک ریو را بر عهده دارند، بلافاصله پس از مدال‌آوری سهراب مرادی در رقابت‌های وزنه‌برداری دسته ٩٤ کیلوگرم، به نمونه‌گیری از وی و همچنین مدال‌آوران نقره و برنز این رقابت‌ها اقدام کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ldwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخستین تمرین ملی پوشان وزنه برداری در ریو