تاریخ انتشار: 1395/05/27 17:56
ایران علیه هیات ژوریه وزنه‌برداری مدرک جمع کرد؛
کد خبر: 267151

تغییرات مشکوک علیه بهداد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امروز شکواییه و دادخواستی پیرامون ناداوری و مسائل پیش آمده در رقابت دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری المپیک ریو تقدیم دادگاه حکمیت ورزش خواهیم کرد
 تغییرات مشکوک علیه بهداد

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،بعد از ناداوری صورت گرفته در مسابقه گروه A وزنه‌برداری دسته فوق سنگین سی‌ویکمین دوره بازی‌های المپیک و پایمال شدن حق بهداد سلیمی، نماینده شایسته کشورمان در حرکت دوضرب، رئیس کمیته ملی المپیک از شکایت به دادگاه حکمیت ورزش CAS خبر داد.

کیومرث هاشمی ضمن تأیید این خبر گفت: خوشبختانه همه مردم و کارشناسان دیدند که وزنه دوم بهداد سلیمی پس از تأیید سه داور مسابقه و گذشت چند دقیقه با اعمال نفوذ هیئت ژوری مردود اعلام شد تا حق این ورزشکار بااخلاق و مدال ارزشمند المپیکش پایمال شود.

وی ادامه داد: با بررسی جوانب امر و مدارک خوبی که در اختیار داریم مقرر شد بعد از جلسه با مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری و بررسی مجدد قوانین و مقررات شکوایه و دادخواستی مستند و معتبر را تقدیم CAS کنیم.

هاشمی در ادامه به مدارک مورد بحث اشاره کرد و گفت: نگاهی به استارت لیست مسابقات و داوران و اعضای کمیته فنی مسابقه نشان می‌دهد که نام جلود، دبیرکل عراقی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و همسرش اصلاً در جمع نفرات معرفی شده به‌عنوان ژوری نیست، اما آنها در اقدامی مشکوک پشت میز ژوری نشسته و ناداوری و ناعدالتی را رقم زدند.

وی در پایان گفت: تمام تلاش‌مان این است تا این جوان شایسته به حق و حقوق خود برسد. از هیچ تلاش و پیگیری فروگذار نکرده و نمی‌کنیم و اولویت کادر سرپرستی کاروان بر پیگیری این موضوع خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kaka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصیری‌نیا: سلیمی باید با 240 کیلوگرم شروع می‌کرد