تاریخ انتشار: 1395/05/30 14:47
کد خبر: 266651

کمیل قاسمی: برنز المپیک لندن را به طلا تبدیل می کنم

ملی پوش وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که در المپیک لندن صاحب مدال برنز شد، تاکید کرد که هدفش در المپیک ریو کسب مدال طلا است
کمیل قاسمی: برنز المپیک لندن را به طلا تبدیل می کنم

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،کمیل قاسمی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو با بیان اینکه برای شرکت در المپیک ریو تمرینات خوبی پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: هرچه به مسابقات نزدیک تر می شویم، بدن های مان آماده تر می شود.

وی در مورد حریفانش در المپیک ریو یادآور شد: آمده ام بهترین کشتی هایم را در ریو بگیرم و خوش رنگ ترین مدال را هم به دست بیاورم.

قاسمی با بیان اینکه به طور حتم همه کشتی گیران برای طلای المپیک به ریو آمده اند و من هم یکی از آنها هستم، تصریح کرد: برای رسیدن به بهترین رنگ مدال المپیک تلاشم را کرده و برنامه های آماده سازی لازم را اجرا کرده ام، امیدوارم به هدفم برسم.

وی که در المپیک لندن به مدال برنز دست یافت، ادامه داد: امیدوارم رنگ مدالم را بهتر کنم هرچند می‌دانم واقعا کار سختی است، به هر حال بهترین کشتی گیران با آماده ترین بدن و شرایط در المپیک شرکت دارند. قطعا مدال گرفتم در رقابت با این کشتی گیران خیلی سخت است اما من تمام تلاشم را خواهم داشت.


زینب حاجی حسینی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k5gm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سایتی‌اف: گدویف مقابل یکی از بهترین مبارزان جهان شکست خورد