تاریخ انتشار: 1395/12/06 14:30
گم شدن کریمی و فکر کردن به بازیکنی هم چون برزای؛
کد خبر: 227073

دلیل مشکل منصوریان با کریمی

محسن کریمی از اواخر لیگ چهاردهم زیر نظر امیر قلعه‌نویی هر از گاهی به بازی گرفته شد و توانست نظرها را به سمت خودش جلب کند.
دلیل مشکل منصوریان با کریمی

کریمی در لیگ پانزدهم رسما خودش را در قالب جوان اول استقلال جا انداخت و در بسیاری از مسابقات به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت. او فصل گذشته بیش از 1200دقیقه برای استقلال بازی کرد و پنج گل هم برای این تیم به ثمر رساند. اینطور تصور می‌شد که کریمی امسال به عصای دست کادرفنی آبی‌ها تبدیل شود و نقش مهمی در معادلات فنی این تیم پیدا کند، اما چنین اتفاقی رخ نداد. آن اوایل منصوریان زیاد به او اعتماد نمی‌کرد، اما از اواسط نیم‌فصل اول نوبت به حضور محسن کریمی در ارنج اصلی هم رسید.

کریمی بین هفته‌های نهم تا هفدهم در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت، هرچند در همین مقطع هم سه بازی را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد. بعد از باخت به استقلال خوزستان اما، کریمی ناگهان از برنامه‌های منصوریان محو شد. از آن زمان به بعد، این بازیکن در مسابقات لیگ فقط دو دقیقه برابر ماشین‌سازی به میدان رفته و حتی در داربی تهران هم بخت بازی پیدا نکرد.

در مسابقات آسیایی هم وضع برای کریمی بهتر نبود؛ چرا که این بازیکن برابر السد قطر تنها دقایق کوتاهی به میدان رفت و در نخستین بازی مرحله گروهی مقابل الاهلی امارات نیز تمام 90دقیقه را روی نیمکت نشست. در مورد اینکه چرا این بازیکن ناگهان دچار چنین سرنوشتی شده، حرف و حدیث‌هایی وجود دارد؛ از جمله برخی می‌گویند او بعد از دریافت یک پیشنهاد درجه دویی از اروپا، کمی هوایی شده بود و دل به کار نمی‌داد. بنابراین مورد غضب منصوریان قرار گرفته است. البته این مسایل صرفا در حد گمانه‌زنی است، اما آنچه در میدان می‌بینیم گم شدن محسن کریمی و اولویت پیدا کردن بازیکنی مثل بهنام برزای نسبت به اوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36a5j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب قابل قبول استقلال برابر السد