//
کدخبر: ۳۶۵۱۶ //

حذف برخی رشته دانشگاه آزاد

اسکندری با اشاره به حذف برخی رشته محل‌های دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم گفت: مسئولان دانشگاه آزاد در پی احیاء رشته‌های حذف شده در تعامل با وزارت علوم هستند.

حذف برخی رشته دانشگاه آزاد
به گزارش فرتاک نیوز،

صالح اسکندری عضو هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول امور رسانه‌ای این دانشگاه با بیان اینکه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در ایام تعطیل دانشگاه به فعالیت خود در این خصوص ادامه خواهد داد و جلسات فوق‌العاده‌ای با مدیران کل مربوطه برگزار می‌شود، اظهار داشت: انشاءالله در تعامل مثبت معاونت آموزشی با وزارت علوم به زودی مشکل برطرف خواهد شد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

 

وی با اشاره به توافق مکتوب وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی درباره رشته‌های حذف شده، عنوان کرد: دانشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده و هیئت علمی لازم را در این رشته‌ها جذب نموده و اکنون این اعضا در دانشگاه‌ها حضور دارند و تمام استانداردهای لازم برای این رشته‌ها در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی رعایت شده است.

 

عضو هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی امیدواری کرد با همراهی و همدلی به وجود آمده بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی به زودی این مشکل برطرف شود و خطاب به کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در کل کشور، گفت: جای هیچ نگرانی نیست و انشاءالله به زودی کد رشته محل‌ها باز خواهند شد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان