//
کدخبر: ۳۹۸۱۴ //

اولین اظهارنظر رضاییان پس از لژیونر شدن

مدافع راست تیم ملی ایران پس از پیوستن به تیم اوستنده بلژیک با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش فرتاک نیوز،

رامین رضاییان که پس از جدایی از پرسپولیسی ها به هیچ کدام از تیم های لیگ برتری نپیوست تا در نهایت لژیونر شود، امروز و پس از توافق با مدیران تیم اوستنده بلژیک قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند.

 

رضاییان پس از پیوستن به این تیم بلژیکی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود با هوادارانش به صحبت پرداخت، رضاییان در صحبت های خود آورده است:

 

"با سلام خدمت همه، خصوصا هوادارای پرسپولیس. مدت‌ها بود حضوری تو اینستاگرام نداشتم و طبق قولی که داده بودم به دنبال این بودم تا لژیونر بشم. خوشحالم که الان تونستم به وعده‌م عمل کنم و این رو از روز اول فوتبالم یاد گرفتم که برای رسیدن به خواسته‌ام تلاش کنم. پارسال هم گفته بودم که هدفم از لژیونر شدن کسب افتخار با پیرهن پرسپولیسه و اینکه نماینده خوبی برای هوادارا باشم. امسال این اتفاق برام افتاد و امیدوارم بتونم روزهای خوبی رو رقم بزنم و روی دعا و انرژی مثبت تک تک تون حساب می‌کنم. مهمترین اتفاق این بود که نشون بدم ادعا نمی‌کنم و در عمل حرفم را ثابت می‌کنم و هدفم تنها لژیونر شدن بود و که اگه غیر این بود باید سوار بر حاشیه و شایعات اتفاقی دیگه رو رقم میزدم. مطمئنا زمان بهترین قاضی برای همه ماست که ثابت کنه این قضیه رو. درسته که یه عده‌ای تو پرسپولیس دل منو شکوندن و باعث شدند نتونم حتی شب‌ها به راحتی بخوابم اما خدا شاهد است که هیچ ثانیه‌ای و لحظه‌ای به دل شکستن حتی یکی از هواداران هم فکر نکردم. من برای به دست آوردن دل تک تک هواداران زحمت کشیدم و البته لطف آنها هم دخیل بود اما به درستی می‌دانستم که یک تصمیم اشتباه می‌تواند دل میلیون‌ها هوادار را بشکند و به همین خاطر اصلا به این موضوع فکر نکردم. پیرهن قرمز اوستنده شاید به سرخی پرسپولیس نباشه اما منو همیشه به یاد جایی که بودم میندازه و تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای ایران و پرسپولیس باشم."

 

01208494

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان