تاریخ انتشار: 1395/08/27 19:01
کد خبر: 248583

زوج پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی/ستاره بارسا و همسر خواننده اش+عکس

مدافع میانی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا و همسرش در رده دوم تأثیرگذارترین زوج‌ها در فضای مجازی قرار دارند.
زوج پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی/ستاره بارسا و همسر خواننده اش+عکس

نتیجه یک تحقیق آماری درباره میزان تأثیرگذاری زوج‌های سرشناس جهان در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که جرارد پیکه و همسرش در رده دوم تأثیرگذارترین زوج‌های شبکه‌های اجتماعی قرار دارند.

پیکه و خواننده کلمبیایی که زندگی‌شان مشترک‌شان را سال 2010 آغاز کردند و حاصل آن هم دو فرزند پسر بوده است، در شبکه‌های اجتماعی بیش از 200 میلیون هوادار دارند که سبب شده آنها از بسیاری از زوج‌های هالیوودی تأثیرگذارتر باشند.

 

طبق تحقیق صورت گرفته زوج پیکه و همسرش، 213.9 میلیون نفر طرفدار دارند و تنها زوج کتی پری (خواننده آمریکایی) و اورلاندو بلوم با 223.3میلیون طرفدار از‌ آنها تأثیرگذارتر شناخته شده‌اند. زوج کانیه وست خواننده آمریکایی و همسرش هم یک رده پایین‌تر از مدافع میانی بارسا و همسرش در رده سوم قرار گرفته است. آنها 193.5میلیون طرفدار دارند.

 

دیگر زوج تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی که با دنیای ورزش هم ارتباط دارند، دیوید بکام، کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس و همسرش ویکتوریا هستند که با 112میلیون طرفدار در رده پنجم قرار دارند.

در رده‌بندی تأثیرگذارترین زوج‌ها در شبکه‌های اجتماعی نام باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و همسرش میشله هم دیده می‌شود که این دو با 170.7میلیون طرفدار در جایگاه چهارم هستند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9dnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چطور شد که جرارد پیکه با شکیرا ازدواج کرد؟/ماجرای آشنایی پیکه با شکیرا از زبان مدافع بارسا+عکس