تاریخ انتشار: 1396/08/01 17:53
مهاجم راه آهن تهران در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 176839

مسعود کیومرثی: از اینکه شاگرد بیاتی‌نیا هستم خوشحالم/ تلاشمان را برای رضایت کادرفنی بیشتر می‌کنیم

بازیکن راه آهن تهران در خصوص شرایط این باشگاه سخن گفت.
مسعود کیومرثی: از اینکه شاگرد بیاتی‌نیا هستم خوشحالم/ تلاشمان را برای رضایت کادرفنی بیشتر می‌کنیم

 بازیکن جوان و جویای نام راه آهن تهران از شرایط خود و این تیم صحبت هایی را مطرح نمود که در ادامه می خوانیم:

* سه بازی اول فصل لیگ دسته اول در تیم صبای قم حضور داشتم اما به دلیل بعد مسافت و همچنین بد بودن شرایطم با آمدن کادر جدید ترجیح دادم به تیم راه آهن تهران بیایم و چالش جدیدی را با این تیم تجربه کنم و خدا رو شکر اولین بازی را برای راه آهنی ها مقابل همین صبا انجام دادم.

* بازی با فجر روی یک اتفاق گل خوردیم. بد شانسی گریبان گیر تیم ما شده است ولی یقین دارم که رفته رفته شرایط تیمی مان بهتر می شود و این تیم قدیمی و ریشه دار را به بالای جدول می رسانیم.

* کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه دستشان خالی است، امکانات نداریم، حتی در بعضی بازی ها در شب قبل از مسابقه به اردو نمی رویم و تنها صبح بازی دور هم جمع می شویم و به زمین مسابقه می رویم که امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات پایان یابد.

* آقای بیاتی نیا واقعا از دانش فنی بالایی برخوردار می باشند و یقینا آینده مربی گری کشورمان به حساب می آیند، تلاش ایشان برای راه آهن ستودنی می باشد که جا دارد از ایشان تشکر و قدردانی کنم.

* در پایان امیدوارم مشکلات راه آهن حل شود تا با آسودگی خاطر بیشتری به فکر پیروزی در بازی های آتی باشیم و این تیم ریشه دار و البته بازیکن ساز را از خطر سقوط دور نگه داریم و از آقای حسن پور سرپرست باشخصیت تیم و آقای رشیدی مدیر عامل پرتلاش باشگاه سپاس گذارم که از هیچ تلاشی برای حل مشکلات تیم دریغ نمی کنند. از بزرگتر های تیم راه آهن که همواره به بازیکنان جوان تیم کمک می کنند تشکر می کنم، راه آهن بازیکنان با تجربه و با شخصیتی را در اختیار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9g8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار فجرسپاسی و راه آهن تهران
از نگاه دوربین علیرضا شمس؛