تاریخ انتشار: 1399/08/28 18:28
ذوب آهن پشتوانه تیم ملی والیبال نشسته خواهد شد
کد خبر: 50658

با ترکیبی جوان در لیگ برتر ۹۹ حاضر می شویم

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن اصفهان درباره اهداف و برنامه این تیم در لیگ برتر توضیحاتی داد.
 با ترکیبی جوان در لیگ برتر ۹۹ حاضر می شویم

محمدرضا رحیمی، سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن گفت : ذوب آهن سابقه خوبی در لیگ دارد و باشگاه به دنبال بازگشت به روزهای اوج خود است. افتخار می کنم که در خدمت این تیم و بازیکنان آن هستم.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد بازیکنان ما را جوانان تیم ملی(ب) تشکیل می دهند. ذوب آهن در لیگ امسال میانگین سنی پایینی دارد که می تواند نقطه قوتی برای والیبال نشسته کشورمان باشد. این بازیکنان در آینده پشتوانه خوبی برای تیم ملی (الف) می شوند.

رحیمی افزود: نحوه برگزاری لیگ برتر نسبت به سال های قبل، به دلیل شیوع کووید ۱۹ دستخوش تغییرات شده است. برای آغاز رقابت ها و تداوم آن باید شرایط را نسبت به این بیماری سنجید و در شهرهایی که وضعیت بهتری دارند مسابقات را برپا کرد.

سرمربی تیم ذوب آهن عنوان کرد: تیم های قدرتمندی در لیگ امسال حضور دارند که باعث افزایش سطح مسابقات نسبت به سال های گذشته می شود و لیگ را از حالت دو قطبی خارج می کند. چهار تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند و این موضوع هیجان و کیفیت رقابت ها را بالاتر می برد.

رحیمی اظهار داشت: در گروه (ب) با تیم های مس شهر بابک و سپیدرود رشت هم گروه هستیم. مس شهر بابک از حضور هادی رضایی سرمربی موفق کشورمان بهره می برد و سپیدرود نیز بسیار با انگیزه است. البته ما هم در تلاشیم تا با ارائه بازی با کیفیت برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات رقابت کنیم.

وی درباره برنامه تمرینی باریکنان بیان کرد: برنامه های لازم را در این خصوص به باشگاه ارائه کردم و هدف مان برگزاری دو مرحله اردوی آمادگی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر است که البته برپایی آن بستگی به شرایط شیوع ویروس کرونا و دریافت مجوز دارد.

سرمربی تیم ذوب آهن تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کنند تا آمادگی جسمانی آنها به حد مطلوب برسد و ما در اردوها فقط برنامه هماهنگی و تمرینات تکنیکی را اجرایی کنیم.

رحیمی با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی بازیکنان عنوان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران از فضای تمرین در باشگاه ها و اردوها دور بودند و فاصله کمی تا آغاز مسابقات لیگ داریم فشار تمرینات را افزایش نمی دهیم چرا که ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند.

سرمربی تیم ذوب آهن در پایان گفت: امیدوارم همه بازیکنان سلامت باشند. مسابقات لیگ به خوبی برگزار شود و بعد از مدت ها دوری از فضای رقابتی، انگیزه بازیکنان والیبال نشسته کشور افزایش یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmvok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک خط خورده تیم ملی به تبریز برمی گردد


”سبز پوشان اصفهان همچنان بدون مربی”
ذوب آهن در قرنطینه تصمیمات جدی