تاریخ انتشار: 1400/03/14 12:51
کد خبر: 38391

گلزنی طیبی مقابل قهرمان اروپا در فینال پرتغال

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در جریان شکست برابر اسپورتینگ موفق به گلزنی شد.
گلزنی طیبی مقابل قهرمان اروپا در فینال پرتغال

تیم فوتسال بنفیکا که حسین طیبی در آن عضویت دارد، پس از قرار گرفتن در رده دوم از مرحله اول لیگ برتر فوتسال پرتغال، در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی پلی‌آف این رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی شد تا حریف اسپورتینگ لیسبون، قهرمان فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

بنفیکا در حالی که حسین طیبی را در اختیار داشت، در ساعات اولیه بامدادی امروز جمعه(به وقت ایران) در نخستین مسابقه از سه فینال لیگ برتر فوتسال پرتغال مقابل اسپورتینگ لسیبون قرار گرفت و امیدوار بود شکست در بازی فینال جام حذفی برابر حریف خود را جبران کند.

اسپورتینگ چهار دقیقه پس از شروع مسابقه موفق به گلزنی در این دیدار خانگی شد و از بنفیکا پیش افتاد تا مشخص شود یاران طیبی باز هم کار سختی برابر قهرمان اروپا دارند.

 

اما در دقیقه ۱۴ اعلام یک ضربه آزاد به سود بنفیکا گل تساوی بازی را به همراه داشت؛ شوت محکم هِنمی از روی ضربه ایستگاهی را حسین طیبی در لحظه آخر با دخالت به موقع تبدیل به گل کرد تا دروازه اسپورتینگ لیسبون باز شود و بازی با نتیجه یک بر یک ادامه پیدا کند.

 

اسپورتینگ لیسبون که در دو دیدار این فصل لیگ برتر پرتغال به دو تساوی مقابل یاران طیبی رسیده و در فینال جام حذفی به برتری دست پیدا کرده بود، نیمه اول فینال لیگ برتر را با برتری ۲ بر یک پشت سر گذاشت.

 

در شرایطی که بنفیکا برای زدن گل تساوی در نیمه دوم تلاش می‌کرد، اسپورتینگ لیسبون موفق شد یک گل دیگر بزند و در نهایت به برتری ۳ بر یک دست پیدا کند و گل طیبی در این مسابقه بی‌ثمر شود.

 

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی بنفیکا در بازی نخست فینال فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر فوتسال پرتغال و با گلزنی برابر اسپورتینگ لیسبون، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۶ رساند.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqy66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی در فهرست پورتو مقابل فارنزه