تاریخ انتشار: 1400/05/10 17:49
کد خبر: 35592

المپیک توکیو| شکست والیبال ایران مقابل ژاپن؛ آرمان والیبال محقق نشد

تیم ملی والیبال کشورمان در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو مقابل ژاپن قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
المپیک توکیو| شکست والیبال ایران مقابل ژاپن؛ آرمان والیبال محقق نشد

تیم ملی والیبال کشورمان در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو از ساعت 15:10 در سالن آریاکه آرنا مقابل ژاپنِ میزبان قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 21، 20 بر 25، 29 بر 31 و 25 بر 22 و 15 بر 13  به سود ژاپن خاتمه پیدا کرد.

سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی و مهدی مرندی نفرات شروع کننده تیم ملی والیبال کشورمان در این مسابقه بودند.

در ست اول این مسابقه تیم ملی ژاپن بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. هر دو تیم تا امتیازهای پایانی نزدیک بهم بودند، اما شاگردان ناکاگائیچی با استفاده از توپ‌های برگشتی توانستند ست اول را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کند.

ست دوم ورق به سود ایران برگشت. شاگردان آلکنو با حضور جواد کریمی و صابر کاظمی توانستند روند بازی را به سود ایران کنند تا این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران تمام شود.

در ادامه و در ست سوم هر دو تیم جنگنده و با تمام قوا به کار خود ادامه دادند. کریمی و کاظمی در ترکیب ایران ماندند و در ماراتنی تماشایی ست سوم با نتیجه 31 بر 29 به سود شاگردان آلکنو تمام شد.

در ست چهارم ژاپنی‌ها شروع بهتری داشتند و توانستند 5 امتیاز از ایران پیش بیفتند. در ادامه معروف و غفور به ترکیب ایران برگشتند و اختلاف امتیاز به عدد 2 رسید. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود ژاپن خاتمه پیدا کرد تا بازی به ست پنجم کشیده شود. 

ست پایانی این مسابقه با نتیجه 15 بر 13 به سود ژاپنی‌های میزبان تمام شد تا به این ترتیب پرونده حضور شاگردان آلکنو در این دوره از مسابقات المپیک با حذف از مرحله گروهی بسته شود و شاگردان ناکاگائیچی خود را در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ببینند. 

والیبال کشورمان پیش از این بازی 2 پیروزی مقابل لهستان و ونزوئلا و 2 شکست مقابل ایتالیا و کانادا در کارنامه داشت. ژاپنی‌ها هم پیش از این مسابقه از سد ونزوئلا و کانادا گذشته بودند و نتیجه را به ایتالیا و لهستان واگذار کرده بودند.

پیش از این تیم‌های لهستان، ایتالیا و کانادا صعودشان را از این گروه به مرحله بعدی رقابت ها قطعی کرده بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzaq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول رده بندی المپیک در روز هفتم/ایران در مکان سی و یکم/چین جایگاه ژاپن را در صدر گرفت