تاریخ انتشار: 1400/07/16 19:21
کد خبر: 32341

استقبال با شکوه از مدال‌آوران آوردگاه جهانی در جویبار

مردم استان مازندران به استقبال کشتی‌گیران جویباری رفتند و پس از طی مسیر ۳ کیلومتری آنها را تا خانه همراهی و جلوی درب منازل‌شان جشن و پایکوبی به راه انداختند.
استقبال با شکوه از مدال‌آوران آوردگاه جهانی در جویبار

 با بازگشت قهرمانان مازنی عصر امروز ۱۶ مهرماه به خانه، مردم ورزش‌دوست جویبار  پایتخت کشتی ایران و شهرهای مختلف مازندران در زیر باران رحمت الهی ساعت‌ها منتظر ورود چهار نشان‌آور مسابقات کشتی جهانی بودند و برای استقبال از آنها مسیری به طول سه کیلومتر را طی کردند.

مردم استان مازندران با پای پیاده و خودرویی زن و مرد، خرد و کلان همه به خیابان‌ها ریختند تا از  حسن یزدانی،کامران قاسم‌پور، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی که برای کشور ما دو نشان طلا و دو نشان نقره کسب کردند، استقبال کنند.

جویباری‌ها علاوه بر اینکه در مسیر پل شیب آببندان تا میدان کشتی استقبال کردند قهرمانان را به منزل‌شان در روستاهای لپوصحرا، لاریم، بیزکی و شهر جویبار بردند و جلوی درب منزل‌شان جشن و پایکوبی پرداختند.

گفتنی است؛ کشتی‌گیران جویباری در مدت دو سال گذشته ۲۰ نشان جهانی و بین‌المللی برای کشور ما کسب کردند.

به گزارش فارس؛ اینها همان مردمی هستند که همه جوره پای اسطوره‌ها و قهرمانان‌شان می‌ایستند چه باختی در کار باشد و چه بردی! خوشبختانه پس از اتمام مسابقات نروژ کشتی‌گیران بازگشتی غرورآفرین رقم زدند‌.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdqen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روایت آمریکایی‌ها از حضور در ایران؛ سفری با طمع پیتزا، سلفی و لبخند