تاریخ انتشار: 1400/11/17 12:27
کد خبر: 26208

مسابقات قوی ترین مردان ایران در نوروز ۱۴۰۱ اجرا می شود

رییس کمیته قوی ترین مردان ایران از ضبط تصویری مسابقات در ۵ اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: قرار است این مسابقات در نوروز ۱۴۰۱ برای پخش از شبکه تلویزیونی آماده شود.
مسابقات قوی ترین مردان ایران در نوروز ۱۴۰۱ اجرا می شود

محمود قراچورلو  روز یکشنبه اظهار داشت: مسابقات قوی ترین مردان ایران از نوروز سال ۱۳۷۷ در سیزده قسمت برنامه تلویزیونی پخش شد که با این اقدام شاهد رشد و استقبال چهار هزار درصدی در ایجاد باشگاه به یک باره در سطح کشور بودیم.

وی با بیان اینکه قوی ترین مردان ایران به واقع مهربان ترین افراد برای خانواده و شهروندان محسوب می شوند گفت: بنا داریم تا پخش برنامه تلویزیونی قوی ترین مردان را از طریق شبکه سه سیما آغاز کنیم.

رییس کمیته قوی ترین مردان ایران با اشاره به اینکه در این رویداد نیز ۳۰ ورزشکار شرکت خواهند داشت گفت: پیشنهاد آمادگی ضبط و لوکیشن این رویداد از ۲ شهر (آمل و یکی از جزایر کشور) به این کمیته رسیده و مقرر شده  از ۵ اسفند ماه مقدمات تصویر برداری این کار آغاز شود.

مسابقات قوی ترین مردان ایران در نوروز ۱۴۰۱ اجرا می شود

قراچورلو با اشاره به منش پهلوانی و سرلوحه قرار دادن یاد ائمه اطهار در مسابقات قوی ترین مردان ایران افزود : بسیاری از رشته های ورزشی و مردم پسند به علت نبود تبلیغات کافی ناشناخته و مطرح نشوند.

وی اضافه کرد: رویداد قوی ترین مردان ایران در ۹ آیتم قدرتی و سرعتی شامل لیفت، پرس سرشانه، ایستایی، کنده های نردبانی، حمل گاری و چمدان در نظر گرفته شده که می تواند زمینه نشاط و شادابی را برای خانواده ها به ارمغان آورد.

رییس کمیته قوی ترین مردان ایران مهم ترین چالش در این ورزش را نبود امکانات و تجهیزات ورزشی از جمله نبود سالن تمرینی و خوابگاه برشمرد و اظهار داشت: برای رفع این موضوع از وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم که به آن رسیدگی کند و توجه به این ورزش مردمی و خاص می تواند جوانان و مخاطبان زیادی را جذب کند.

قراچورلو بیان کرد: با ورزش می توان به نشاط اجتماعی در بین کودکان و جوانان کمک و بسیاری از مشکلات از جمله اعتیاد را از این قشر دور کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eklvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشگر های ایران طرفدار چه تیمی هستند/این داستان واقعی است