تاریخ انتشار: 1401/03/23 17:05
کد خبر: 20714

سخنگوی فدراسیون کشتی: چیزی در خصوص استعفای «بنا» نشنیده‌ام

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: چیزی در خصوص استعفای «محمد بنا» از تیم ملی کشتی‌فرنگی نشنیده‌ام.
سخنگوی فدراسیون کشتی: چیزی در خصوص استعفای «بنا» نشنیده‌ام

محمد ابراهیم امامی  روز دوشنبه در خصوص انتشار اخباری مبنی بر کناره‌گیری «محمد بنا» از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: تاکنون چنین چیزی نشنیده‌ام.

(این در حالی است که برخی رسانه‌ها دلیل حضور نیافتن بنا در تمرین تیم ملی را اختلاف وی با مسوولان فدراسیون عنوان کرده و مدعی شدند بنا از شرایط فعلی خسته شده است)

وی در خصوص انتخابی تیم ملی گفت: چرخه انتخابی تیم ملی به صورت عدالت محور در حال انجام است. کشتی‌گیران برروی تشک با توان فنی و جسمی خود برای پوشیدن ۲بنده تیم ملی تلاش می‌کنند.

سخنگوی فدارسیون کشتی با اشاره به اینکه سطح فنی رقابت‌های جام تختی خوب بود گفت: کشورهای ارمنستان و گرجستان با نفرات مطرح خود در جام تختی حضور پیدا کردند که در این بین ارمنستانی‌ها، ۲ تیم به ایران آورده بودند. از ایران نیز نفرات مطرحی روی تشک رفتند. سطح مسابقات بالا بود و قضاوت‌های خوبی از سوی داوران انجام شد. تیم‌های ایرانی و خارجی رضایت کاملی را از این تورنمنت بخصوص در بحث میزبانی داشتند.

وی ادامه داد: برای حضور داوران محدودیت داشتیم و به همین دلیل تعدادی از داورن شایسته را دعوت کردیم که آنها قضاوت خوبی داشتند.

امامی به درگیری که در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم رخ داد اشاره کرد و گفت: کشتی‌گیران ما باید بدانند در تمام سطوح، کشتی با سوت داور شروع می‌شود. قانون کلی است و در تمامی مسابقات در هر جای دنیا که باشد وقتی داور سوت می‌زند کشتی‌گیران مجاز به آغاز رقابت هستند. در مدت ۶ دقیقه تمام فکر و ذکر کشتی‌گیر باید به مسابقه باشد. تجربه‌ای برای کشتی‌گیران شد تا در میادین مهم بین‌المللی تمرکزشان به کشتی و سوت داور باشد.

فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام تختی بین امیررضا معصومی و مهدی هاشمی برگزار شد و در پایان آن فرزند فردین معصومی قهرمان اسبق تیم ملی توانست با نتیجه ۷ بر یک حریف خود را شکست داده و طلای این وزن را بدست آورد. در این دیدار هاشمی در حالی که به داور بازی اعتراض می‌کرد، معصومی در یک حرکت غافلگیرکننده از حریف خود ۲ امتیاز گرفت که اعتراض دوباره حریف را درپی داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9bmr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بدون حضور بنا