تاریخ انتشار: 1401/03/23 18:32
کد خبر: 20710

موفقیت ورزشکاران البرزی در مسابقات ملی قهرمانی بدمینتون

رییس هیأت بدمینتون استان البرز از درخشش بدمینتون بازان پیشکسوت البرزی در مسابقات قهرمان کشوری و پیشکسوتان بانوان و آقایان خبر داد.
موفقیت ورزشکاران البرزی در مسابقات ملی قهرمانی بدمینتون

میثم پور کریمان، رئیس هیأت بدمینتون استان البرز، در خصوص مسابقات پیشکسوتان کشور، گفت: این دوره از مسابقات بدمینتون قهرمان کشوری پیشکسوتان بانوان در استان گیلان، شهر رشت و به مدت دو روز در تاریخ ۱۹ و ۲۰ برگزار شد و آقایان مسابقات خود را در ساری برگزار کردند.

وی ادامه داد: مسابقات‌ها در ۶ رده سنی مختلف به صورت انفرادی آزاد و دوبل آزاد در سالن حجاب منظریه و سالن تخصصی هیأت بدمینتون استان واقع در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد که نفرات برتر در هر رده سنی معرفی شدند.

پور کریمان، با بیان اینکه بانوان البرزی در لیگ درخشیدند، افزود: مقام سوم دو نفره خانم‌ها حمیده ترکمانی و زهرا گودرزی، در رده سنی ٣٥-٣٩ سال و هاجر قربانی و ملیحه زارعی نیز مقام سوم در رده سنی ٤٥-٥٠ سال بدست آوردند.

وی اظهار کرد: که همچنین مسابقات پیشکسوتان آقایان نیز در استان مازندران شهر ساری برگزار شد که در این مسابقات نیز آقایان محمد رضا نیکو منظر و علی عارفی نیز موفق به کسب مقام سوم در رده سنی ٤٥ -٥٠ شد.

رئیس هیأت بدمینتون استان البرز، تصریح کرد: در ماه گذشته مسابقات لیگ دسته دو کشور در هردوبخش آقایان و بانوان برگزار شد که استان البرز ۲ تیم در بخش بانوان و ۲ تیم در بخش آقایان حضور داشتند که تیم آقایان علی‌الرغم شایستگی متاسفانه نتوانستند عنوانی بدست بیاورند ولی تیم‌های بانوان با کسب عنوان اول و دوم به لیگ دسته اول کشور راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: هیأت بدمینتون استان در فصل تابستان مسابقات پارکی در ۶ مرحله در شهرستان کرج و بقیه در سطح استان برگزار خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j57oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به ورزش استان کرمانشاه

خداحافظی از لیگ یک، نزدیک‌تر از همیشه
گل‌ریحان در سراشیبی سقوط؛