تاریخ انتشار: 1401/05/31 10:55
کد خبر: 17521

اتحادیه جهانی کشتی: تاج قهرمانی با اقتدار بر سر فرنگی‌کاران ایران

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی در خصوص مسابقات فرنگی جوانان جهان از عملکرد ایران تمجید کرد.
اتحادیه جهانی کشتی: تاج قهرمانی با اقتدار بر سر فرنگی‌کاران ایران

مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در حالی شب گذشته در بلغارستان به پایان رسید که تیم ملی کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی تیمی شد. اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی باتوجه به عناوین کسب شده فرنگی‌کاران کشورمان، نوشت: علیرضا مُهمدی آخرین باری که در بلغارستان بود با مدال برنز به کار خود پایان داد اما او شب گذشته یکی از 3 طلای ایران را در مسابقات زیر 20 سال جهان کسب کرد. ایران یکشنبه شب با 174 امتیاز قهرمان شد، آذربایجان 119 و اوکراین با 93 امتیاز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

علیرضا مُهمدی در فینال مقابل آچیکو بولکوادزه با نتیجه 9 بر یک پیروز شد و مدال طلا را کسب کرد. وی در این باره، گفت: بولکوادزه کشتی‌گیر خوبی است و سال گذشته در زیر 17 سال مدال طلا گرفت. مسابقه خیلی خوبی بود اما در پایان مقابل او پیروز شدم.

با قهرمانی زیر 20 سال، این جوان ایرانی امیدوار است از سال آینده به سرعت به تیم بزرگسالان برود اما او چالشی را که با آن روبه‌روست می‌داند.

 تیم ملی کشتی فرنگی ایران توسط سعید اسماعیلی در وزن 60 کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، علیرضا مهمدی در وزن 82 کیلوگرم، علی عابدی درزی در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم، فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به مدال نقره، دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم و امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq9mq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوریان: نگذاشتیم حمید وزن کم کند، اوت شد و همه گفتند کشتی‌اش تمام شده است/ فرنگی‌کاران نوجوان پشتوانه هستند