تاریخ انتشار: 1401/06/26 14:23
کد خبر: 16253

کشتی آزاد قهرمانی جهان/ صعود عموزاد به مرحله یک چهارم نهایی

«رحمان عموزادخلیلی» آزادکاران وزن‌۶۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقه‌های قهرمانی جهان در دومین مبارزه خود حریف‌روسی الاصل - مجارستانی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
کشتی آزاد قهرمانی جهان/ صعود عموزاد به مرحله یک چهارم نهایی

 امروز (شنبه) و در سومین روز از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان مسابقات از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد. امروز مسابقات اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست جون سوک یون از کره جنوبی را ۸ بر یک شکست داد و در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد. عموزاد در مرحله بعد به مصاف آدیل اوسپانوف از قزاقستان خواهد رفت.

رضا اطری نیز در وزن ۶۱ کیلوگرم در دور نخست بصیر علی لی از مقدونیه را با نتیجه ۱۱ بر یک شکست داد و در مرحله بعد اسلام بازرگانوف از جمهوری آذربایجان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ویکی از هند و ساموئل شرر از سوئیس می‌رود.

همچنین امروز کامران قاسم‌پور در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم و یونس امامی در مبارزه رده‌بندی وزن ۷۴ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در چهار وزن نخست نیز محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aymvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ قرن این‌بار به سود جادوگر تمام شد