تاریخ انتشار: 1398/08/10 17:46
کد خبر: 82312

زیدان: از عملکرد اِزار راضی هستیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید از عملکرد دو هافبک تیمش راضی است و بازی با رئال بتیس را سخت پیش‌بینی کرد.
زیدان: از عملکرد اِزار راضی هستیم

 زین‌الدین زیدان که شاگردانش فردا شب (شنبه) در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا پذیرای رئال بتیس هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: تمامی تیم‌هایی که به سانتیاگو برنابئو می‌آیند، به دنبال ارائه بازی خود و کسب امتیاز هستند. به هر حال ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و می‌دانیم که بازی سختی در انتظارمان است. باید بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم و به این موضوع واقف هستیم که هر بازی داستان خاص خودش را دارد.

زیزو در پاسخ به این پرسش که «آیا فدریکو والورده نسخه ارزان‌تری از پوگبا است؟»، گفت: من اینطور به این قضیه نگاه نمی‌کنم. فدریکو والورده بازیکن خیلی جوانی است که آینده درخشانی در انتظارش است. او عالی کار  می‌کند و از عملکردش سورپرایز نشدم. فدریکو بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود.

وی همچنین در خصوص وضعیت بال ولزی تیمش اظهار داشت: بیل اینجا کنار ماست و کم‌کم تمرینات خود را از سر گرفته است. به هر حال ما کنار او هستیم تا به شرایط بازی برسد و به ترکیب تیم بازگردد. در حال حاضر اما بیل نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

سرمربی رئال مادرید همچنین درباره هافبک بلژیکی‌اش اظهار داشت: شما هم می‌توانید ببینید که اِزار و رئال مادرید رفته‌رفته بهتر می‌شوند. ما از عملکرد ادن در زمین راضی هستیم. ما می‌بینیم که او هر روز بهتر و بهتر می‌شود و طبیعی بود که به اِزار کمی زمان دهیم تا خود را با شرایط جدید وفق دهد.

زیزو در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من برنامه A، B و یا C ندارم، بلکه سعی می‌کنم در هر بازی با استفاده از بهترین ترکیب ممکن، بهترین بازی و بهترین نتیجه را بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2loqvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: در بازی با سویا 90 دقیقه در بالاترین سطح بازی کردیم