تاریخ انتشار: 1398/11/01 01:08
کد خبر: 73867

مهرداد خادمی : از کسب سه امتیاز خوشحالیم ولی از نتیجه بازی نه/ می توانستیم با تفاضل گل بهتری پیروز شویم

مهرداد خادمی : از کسب سه امتیاز خوشحالیم ولی از نتیجه بازی نه/ می توانستیم با تفاضل گل بهتری پیروز شویم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهرداد خادمی سرمربی تیم خیبر خرم آباد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : یک هدف بیشتر نداریم و آن هم صعود به لیگ دسته اول است که در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

خادمی افزود : بازی خوبی با شهرداری فومن انجام دادیم در طول هفته به بچه هاگوش زد  کرده بودیم که بازی پیش رو بازی بسیار سختی می باشد و تیم ما به هر سه امتیاز بازی احتیاج دارد

وی ادامه داد : در بازی امروز می توانستیم بازی را با تفاضل عالی به پایان برسانیم از کسب سه امتیاز بسیار خوشحالم اما از نتیجه بازی راضی نیستم چون به این تفاضل ها در پایان فصل احتیاج داریم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد تصریح کرد : در مجموع بازی با شهرداری فومن تمام شد و ما فقط و فقط به بازی با گناوه فکر می‌کنیم بازی با تیم های ته جدول در نیم فصل دوم بسیار سخت می باشد چون برای سقوط می‌جنگند و یک امتیاز هم برای آنها یک امتیاز می باشد.

خادمی با اشاره به عدم دقت کافی در گلزنی گفت : متاسفانه دو سه هفته می باشد که در زدن ضربه آخر دقت کافی نداریم ، در بحث خلق موقعیت بسیار عالی می باشیم ولی در نتیجه گیری از موقعیت‌ها ضعیف عمل میکنیم.

خادمی  تأکید کرد: در گروه ما تیم‌های بسیار قوی و البته مدعی حضور دارند ولی ما باحمایت هوادرانمان به لیگ دسته اول صعود خواهیم کرد.

وی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان از این تیم شد و یادآورشد: این تیم متعلق به استان لرستان است همه باید در کنار این تیم باشیم، ذهنیت صعود باید سرلوحه تیم ما باشد انشالله با تمرین در طول هفته یک بازی خوب مقابل امید گناوه انجام دهیم و سه امتیاز بازی را کسب و بعد به بازی با تیم شهید قندی فکر کنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdgdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرشاد پیوس: برای پیروزی و ادامه موفقیت در نیم فصل دوم انگیزه بالایی داریم/ رفتار تیم شهرداری بم را بدور از شان مردم مهمان نواز کرمان و بم میدانیم

دیدار متوسط ها در کامیاران / تلاش شهرداری برای ماندن
پیش بازی آوالان کامیاران - شهرداری همدان