تاریخ انتشار: 1398/11/04 22:42
کد خبر: 73485

انتخاب دبیاسی در شرایط فعلی مناسب نیست/ اشتباه انتخاب ویلموس تکرار نشود

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مردم و بازیکنان تیم ملی دوست دارند علی دایی مربی تیم ملی شود وفدراسیون باید مربیگری علی دایی در تیم ملی را نهایی کند.
انتخاب دبیاسی در شرایط فعلی مناسب نیست/ اشتباه انتخاب ویلموس تکرار نشود

صمدنوتاش، اظهار داشت: دبیاسی در شرایط فعلی به درد تیم ملی فوتبال ایران نمی‌خورد و در حال حاضر مردم و بازیکنان تیم ملی دوست دارند علی دابی مربی تیم ملی شود که  انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال حضور علی دایی در نیمکت تیم ملی را نهایی کند.

وی با اشاره به اینکه دبیاسی در شرایط فعلی به درد تیم ملی ایران نمی‌‌خورد، افزود: شرایط تیم ملی ایران به گونه‌ای است که فقط مربی ایرانی آن شرایط را درک می‌کند و علی دایی گزینه ایده آلی است.

 عضو مجمع فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شرایط مسابقات باشگاهی با شرایط تیم ملی متفاوت است و جیان دبیاسی برای تیم‌های باشگاهی مناسب است و درتیم ملی نمی‌تواند موفق باشد.

نوتاش افزود: شرایط امروز تیم ملی ایران بسیار حساس است و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش یک بار دیگر حضور ویلموس در راس تیم ملی را مرور کنند تا اشتباهی دوباره مرتکب نشوند.

وی افزود: مربیان خارجی در یک محیط کاملا حرفه‌ای فعالیت کرده‌اند و جهت موفقیت نسبی باید تمام امکانات را در اختیار داشته باشند و کوچکترین کمبود بهانه‌ای می‌شود تا کشورمان را ترک کنند و با این اوصاف بدون شک باید به مربی ایرانی اعتماد کنیم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: انتظار آن است نهادهای مسئول بدون کوچکترین تردید حکم سرمربیگری علی دایی را صادر کنند تا تیم ملی با آرامش و برنامه‌ریزی مناسب دیدارهای باقیمانده را برگزار نماید و بازیکنان تیم ملی و با توجه به علاقه مردم نسبت به علی دایی می‌توانداین علاقه یک پشتوانه بسیار تاثیرگذار برای تیم ملی به شمار رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5pyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارنظر ویلموتس درباره فسخ قراردادش با تیم ملی