تاریخ انتشار: 1398/11/23 01:22
کد خبر: 71231

نارضایتی سرمربی الدحیل با وجود شکست پرسپولیس

سرمربی مراکشی الدحیل با وجود پیروزی برابر پرسپولیس از عملکرد بازیکنانش راضی نیست. او به ستایش از هافبک دفاعی تیمش پرداخت و لقب انگولو کانته را به او داد.
نارضایتی سرمربی الدحیل با وجود شکست پرسپولیس

 به نقل از اسپورت، الدحیل در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا توانست با دو گل پرسپولیس را شکست دهد.

الرکراکی سرمربی مراکشی الدحیل بعد از بازی گفت: به بازیکنانم به خاطر پیروزی تبریک می‌گویم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم تا جایکه با ریتم سریع بازی کردیم و بر حریف فشار آوردیم. در نیمه دوم از عملکرد تیم راضی نیستم تا جایی که به حریف این فرصت را دادیم که ما را محاصره کند و فشار آورد.

او ادامه داد: پرسپولیس در ۱۲ دیدار اخیر خود تن به شکست نداده بود و ما توانستیم این تیم را شکست دهیم و این خوشحال کننده است.بازی‌های پیاپی پیش رو داریم و فشار زیاد است. هر ۵ روز باید یک بازی انجام دهیم و تیم چند بازیکن مصدوم دارد. آنچه من را ناراحت می‌کند تزلزل در نیمه دوم نیست بلکه این است که اجازه دادیم تا حریف فشار آورد. یک نیمه کامل دفاع کردیم و از فرصت‌های خود استفاده نکردیم.

سرمربی الدحیل ادامه داد: عاصم مادبو شب خوبی را تجربه کرد. او از نظر بدنی بسیار آماده بود و سهم بسزایی در کسب پیروزی داشت. نمی‌خواهم بگویم که او انگولو کانته آسیا است اما واقعا از نظر فنی بسیار باکیفیت است و آینده خوبی دارد.

او در پایان گفت: در چنین بازی‌های مهم کسب پیروزی است و نه عملکرد بازیکنان. امیدوارم که این آغاز خوب ادامه داشته باشد و درس خوبی به ما داده باشد. به بازیکنان می‌گویم که باید در  همه رقابت‌ها اتحاد لازم را داشته باشم و اشتباهات خود را برطرف کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6jmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس در خانه پرسپولیس را زد