تاریخ انتشار: 1398/12/09 01:22
کد خبر: 69315

افاضلی: سلامتی بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است، ما ربات نیستیم

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، دیدار فردا (جمعه) این تیم مقابل تراکتور تبریز را جدال دو تیم باکیفیت دانست.
افاضلی: سلامتی بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است، ما ربات نیستیم

 هومن افاضلی درباره دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتور یکی از بهترین و پرپتانسیل‌ترین تیم‌ها از لحاظ سبک بازی و امکانات است. حریف از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و جایگاه این تیم، این نکته را تایید می‌کند. شرایط فردای تراکتور به کیفیتی که ما ارائه می‌کنیم بستگی دارد. فردا دو تیم باکیفیت روبروی هم هستند و می‌خواهند خوب بازی کنند.

وی با اشاره به غیبت هواداران در این مسابقه گفت: بزرگترین افسوس ما، نبود تماشاگران است. سه دیدار خارج از خانه داشتیم و پس از مدت‌ها به خانه برمی‌گردیم، اما از حمایت هواداران محروم هستیم. باید بپذیریم سلامتی مردم از همه چیز مهم‌تر است.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به لزوم تعویق لیگ برتر تصریح کرد: می‌دانم تقویم بازی‌ها جایی برای تاخیر ندارد، اما همه چیز برابر جان انسان‌ها بی‌ارزش است. ورزشکاران و کادرهای فنی، پزشکی و تدارکات در معرض خطر هستند و می‌توانند عامل انتقال ویروس باشند.

افاضلی درخصوص سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال بیان کرد: خیلی سال است که سهیل مهدی را می‌شناسم و می‌دانم که او فرد توانایی است. لغو یا برگزاری بازی‌ها فقط به تصمیم مهدی وابسته نیست و به هیئت‌رئیسه فدراسیون یا بالاتر از فدراسیون بستگی دارد. شروع لیگ به دلیل بلیت‌فروشی الکترونیکی، چهار هفته به تعویق افتاد و تاخیرهای دیگری به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و مسائل داخلی ایجاد شد.

وی در ادامه افزود: رقابت‌ها یک ماه به خاطر بازی‌های تیم امید به تعویق افتاد، اما اولویت برای مراجع تصمیم‌گیرنده باید سلامتی بازیکنان باشد و بدانند ما ربات نیستیم. محل تمرینات و رختکن‌ها بسته شده و بازیکنان باید در غیاب هواداران بازی کنند که این یک ریسک است.

سرمربی پارس جنوبی درباره پیروزی‌های سایر تیم‌های پایین جدولی خاطرنشان کرد: باید بیشتر به این فکر کنیم که خودمان چه می‌کنیم و در بازی‌های خود به نتایج مدنظرمان برسیم. چند بازی 6 امتیازی با حریفان داشتیم و این تیم‌ها اکنون با هم بازی دارند. باید با فکر پیش برویم و کار خودمان را به خوبی انجام دهیم.

افاضلی درخصوص غیبت مسعود شجاعی اظهار داشت: شجاعی را از زمان حضورش در تیم جوانان سایپا می‌شناسم و دوست داشتم که فردا (جمعه) بازی کند. حضور او در زمین، کیفیت خاصی به بازی می‌داد و متاسفیم که او نمی‌تواند به میدان برود.

وی با اشاره به حضور ساکت الهامی روی نیمکت تیم تبریزی تصریح کرد: الهامی را از زمانی که در پاس بازی می‌کرد، می‌شناسم و خوشحالم پس از مدت‌ها به چیزی که باید به آن می‌رسید، دست یافت. الهامی تاثیر خود را روی تراکتور گذاشته و در مجموع کار با مربیان جوان و تفکرات آنها، باعث می‌شود تیم‌ها کیفیت متفاوتی ارائه کنند. امیدوارم الهامی سال‌ها مربیگری کند و موفق باشد.

سرمربی پارس جنوبی درخصوص اینکه عده‌ای انتخابات فدراسیون فوتبال را فرمایشی می‌دانند، خاطرنشان کرد: این انتخابات فرمایشی نیست و نامزدها متفاوت هستند. سه نامزد را می‌شناسم و می‌دانم تلاش زیادی برای تصدی ریاست فدراسیون می‌کنند. بخشی از این نامزدها رای دارند، اما این تمام ظرفیت فوتبال ما نیست. افرادی چون عزیزی خادم می‌توانستند در این انتخابات ثبت نام کنند و جای آنها خالی است. این افراد، انرژی متفاوت و هیجان بیشتری به فوتبال ما می‌دادند. نامزدها سابقه مشخصی دارند و رقابت آنها آسان نیست.

افاضلی درباره احتمال لغو انتخابات فدراسیون فوتبال توسط فیفا گفت: نمی‌دانم فیفا چه تذکراتی داده، اما شنیدم پنج نامه در این باره به فدراسیون ارسال شده است. اگر فیفا در این زمینه اصرار داشته باشد و تغییرات ایجاد نشود، انتخابات از نظر فیفا قابل قبول نخواهد بود. این تغییرات می‌تواند به رشد فوتبال کمک کند. مثلاً اگر رئیس کمیته اخلاق از مجمع فدراسیون فوتبال رای بگیرد، شرایط متفاوت و بهتر می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o78bq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرکی: ما در شروع مسابقات هستیم و به زمان نیاز داریم