تاریخ انتشار: 1399/06/24 17:26
کد خبر: 55186

اسلامی‌خواه: در جایی هستم که باید بهترین باشم

هافبک تازه وارد مس رفسنجان ابراز امیدواری می کند با نمایش موفق در این تیم بتواند شانس حضور در تیم ملی را نیز به دست بیاورد.
اسلامی‌خواه: در جایی هستم که باید بهترین باشم

 اسلامی خواه درباره حضور در مس رفسنجان صحبت‌هایش را اینچنین شروع کرد و گفت: با توجه به شرایط خوبی که در ماشین سازی داشتم پیشنهادات خوبی داشتم. یک سال دیگر با ماشین سازی قرارداد داشتم و نحوه جدایی‌ام سخت بود و باشگاه به هر تیمی رضایتنامه نمی داد. خودم با توجه به شرایطی که پیش آمده بود سعی کردم بهترین انتخاب را داشته باشم و جایی بازی کنم که اعتماد کاملی به کادرفنی اش داشته باشم و از نظر فوتبالی کار را خوب پیش ببرم. تیمی که سابقه کار با کادرفنی اش را داشتم و تیمی که درست است تازه به لیگ برتر آمده اما به نظرم فلسفه متفاوتی نسبت به دیگر تیم ها دارد و تیم منظمی است و اعتماد کاملی به آقای ربیعی دارم.

وی درباره شناختش از این تیم و شرایط رقابت در این تیم گفت: مس تازه در نقل و انتقالات حضور یافته. خودم رقابت را دوست دارم و اینقدر به خودم اعتماد دارم که می خواهم به تیمم کمک کنم تا اینکه به رقابت فکر کنم. جایگاه فعلی ام به شکلی است که باید مهره تاثیرگذاری باشم به جای اینکه مثل کسانی باشم که کار را تازه شروع کرده‌اند.

 

اسلامی خواه درباره شایعات حضورش در تراکتور نیز گفت: این تمایل بیشتر در فضای مجازی و بین هواداران این تیم بود. لطف هواداران تراکتور همیشه به من وجود داشته است اما از بقیه تیم ها پیشنهاد رسمی داشتم اما الان از آنها اسم نمی برم چرا که در خدمت تیم دیگری هستم. باید انتخابی می کردم که با شرایطم جور در می آمد و خیلی خوشحالم از این انتخاب و مطمئنم که می توانم اینجا موفق شوم.

وی درباره هدف خود برای فصل آتی گفت: هدفی که در این فصل دارم این است که بالاترین تلاش را برای موفقیت تیم داشته باشم تا اینکه به جایزه فردی آقای گلی و آقای پاس گلی تمرکز کنم. دوست دارم اینقدر خوب باشم که به تیم ملی دعوت شوم و خیلی هم به این موضوع امیدوار هستم.

اسلامی خواه درباره رقبای سختی که در راه رسیدن به تیم ملی دارد گفت: همیشه به این اعتقاد دارم که بازی در تیم خوب شرایط متفاوتی دارد. قطعا برای من که یک هافبک وسط هستم و شانس زیادی برای آقای گلی و آقای پاس گلی را دارد، حضور در تیم خوب مهم است. جایگاه تیم در بالای جدول خیلی بهتر است. در فصل گذشته کسی بازی های ما را نمی دید و اگر همان بازی ها را در تیم بزرگتری داشتم الان ملی پوش بودم.

هافبک تازه وارد مس رفسنجان در پایان گفت: از مجموعه ماشین سازی و شخص آقای زنوزی تشکر می کنم. الان در خدمت مردم رفسنجان هستم و امیدوارم به این تیم کمک کنم و همچنین تشکر می کنم از دوست و استادم آقای محمد ربیعی که به من اعتماد کردند و امیدوارم در فصل بعد بتوانم بهترین عملکرد را برای رضایت و موفقیت ایشان داشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npmek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید جلالی: باید پوسته تیم ملی عوض شود