تاریخ انتشار: 1399/06/31 17:58
کد خبر: 54718

ترس یحیی/پرسپولیس محتاط شد

«در حال که نزدیک به یک ساعت دیگر تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر می‌روند ترکیب سرخ‌پوشان اعلام شد.»
ترس یحیی/پرسپولیس محتاط شد

دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه c  مقابل یکدیگر  قرار خواهند گرفت.

در هفته چهارم الدحیل با باخت مقابل شارجه فرصت صدر نشینی را از دست داد و پرسپولیس با برد مقابل خریف عربستانیش به صدر جدول صعود کرد.

پرسپولیس و الدحیل که با هفت و شش امتیاز به ترتیب صدر و رده سوم گروه در اختیار دارند بازی بسیار خساسی را پیش روی دارند.

در ترکیب اعلام شده تیم پرسپولیس

حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر در ترکیب اصلی قرار دارند .

گل محمدی بازهم در یک تفکر محتاطانه از سه مدافع مرکزی خود بهره گرفته و شجاع خلیل‌زاده را در سمت چپ خط دفاعی بکار گرفته، که این تصمیم به نظر می‌رسد برای جلوگیری از حملات سمت راست تیم الدحیل و رامین رضاییان ملی‌پوش ایرانی تیم قطری باشد.

آخرین بازی که سرمربی سرخ‌پوشان چنین تصمیمی را گرفت در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل استقلال و به منظور کنترل وریا غفوری در سمت راست رقیب بود که در نهایت با دو‌ تعویض مجبور به جبران اشتباه استراتژیک خود شد.

امیدواریم این احتیاط یحیی و ترس او از خط حمله  بازهم نتیجه عکس ندهد و تفکرات دفاعی‌اش در این دیدار موجب از کار افتادن سمت چپ این تیم در خط حمله نشود.

تساوی نتیجه بدی برای سرخپوشان نیست اما در لاک دفاعی فرو رفتن می‌تواند برای پرسپولیس نتیجه بدی را به همراه داشته باشد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2re6x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب الدحیل مقابل پرسپولیس اعلام شد