تاریخ انتشار: 1399/07/14 14:03
کد خبر: 53709

مهدی زاده : اولویت باشگاه محتشم بازیکنان بومی و جوان است

یعقوب مهدی زاده مالک باشگاه محتشم تبریز گفت : تمرینات تیم محتشم تبریز کم کم شکل جدی تری می گیرد و روند تمدید قرارداد بازیکنان قبلی تیم و جذب بازیکنان جدید در هفته پیش رو هم ادامه خواهد یافت.
مهدی زاده : اولویت باشگاه محتشم بازیکنان بومی و جوان است

به گزارش فرتاک ورزشی، یعقوب مهدی‌زاده مالک باشگاه لیگ دویی محتشم تبریز در گقتگویی کوتاه اظهار داشت : سیاست باشگاه محتشم جذب بازیکنان جوان و بومی بوده و فصل گذشته هم بین تیم های تبریزی بومی ترین تیم بودیم و در این راستا مهدی سیدی ملی پوش تیم ملی در رده های پایه را از تراکتور جذب کردیم و با چند بازیکن بومی و جوان دیگر همانند مهدی غیاثی فرد قراردادمان را تمدید کردیم.

وی افزود : البته در بعضی از پست ها در تبریز و استان نتوانستیم بازیکن مدنظر را پیدا کنیم و برای اینکه تیمی شایسته بسته و در میانه های فصل با مشکل مواجه نشویم، با بازیکنان غیربومی قرارداد منعقد کردیم که امین غلامی و محمد جواد لورایی با این سیاست جذب تیم محتشم شدند.

مالک باشگاه محتشم گفت : هدف ما صعود به لیگ دسته یک بوده و شهرداری آستارا نشان داد که می توان در همان سال اول حضور در لیگ دسته دو صعود کرد و تلاش می کنیم از مدعیان صعود به لیگ دسته یک ایران باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmn9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هافبک تیم ملی جوانان به شاهین بوشهر پیوست