تاریخ انتشار: 1399/07/23 19:35
کد خبر: 53063

یحیی آخرین امید طرفداران پرسپولیس

با انتشار خبر جدایی بشار رسن از باشگاه پرسپولیس موجی از نگرانی در میان هواداران این تیم پدیدار شده است.
یحیی آخرین امید طرفداران پرسپولیس

صبح امروز تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس مقابل مجلس تجمع کرده و از وضعیت تیم خود ابراز نارضایتی کردند. این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش شاگردان گل‌محمدی توانسته اند به فینال رقابت های آسیایی راه پیدا کنند و کمتر منطقی پیش‌بینی میکرد که وضعیت این تیم به چنین روزهایی ختم شود.


اعتصاب بازیکنان و کاپیتان های تیم در اولین جلسات تمرین، اراده شجاع خلیل زاده بر فسخ قرارداد، عدم توافق نادری با باشگاه و نزدیک شدن این بازیکن به استقلال و در آخر پست اینستاگرامی بشار رسن مبنی بر جدایی از جمع قرمزپوشان همه و همه سلسله داستان هایی بود که باشگاه را بحرانی عجیب فرو برده است. اگر تیم برانکو با سیلی از مصدومان و پنجره بسته در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، کمتر کسی احتمال می‌داد این تیم بتواند از پس کاشیما بر بیاید، اما داستان برای تیم گل‌محمدی متفاوت است.


 او توانست در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را به خدمت بگیرد که خیلی زود در سیستم او جا بیفتند و با ارائه بازی هایی با برنامه و پرنشاط به فینال مسابقات راه یافت تا پیش از اینکه حریف این تیم در فینال رقابت ها مشخص شود، بسیاری قرمزها را شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی بنامند.


اکنون و در آستانه کسب بزرگترین افتخار تاریخ باشگاه پرسپولیس که می تواند تمامی بازیکنان و کادرفنی این نسل قرمزها را جاودانه کند، حاشیه ها بزرگترین مانع یحیی و شاگردانش شده و به نظر وقت آن رسیده سرمربی پرسپولیس جدا از دانش فنی خود، با سبکی مدیریتی کنترل اوضاع را نیز به دست بگیرد. گل محمدی امروز در یک بیانیه مقداری به مشکلات تیم پرداخت و با جدایی بازیکنانش مخالفت کرد؛ او می تواند به سان مربی های بزرگ به صورت شخصی وارد مذاکره با بازیکنانش شود و برای کسب افتخار آنها را مجاب به ماندن در پرسپولیس حداقل برای یک نیم فصل شود.


گل محمدی خوب می داند که شاید چنین فرصتی دیگر برای او و شاید هیچ تیم ایرانی دیگری تا مدت ها مهیا نشود و چه بهتر که از جلد شخصیت آرام و محجوب خود بیرون آمده و فراتر از اختیارات و جایگاه خود، برای تیمش بجنگد. اگرچه طرفداران پرسپولیس از وضعیت مدیریت این تیم نا امید شده اند، اما یحیی می تواند به تنهایی تیمش را به تنهایی روی دوش کشیده و با کسب قهرمانی آسیا، جایگاهی فراتر از یک اسطوره را برای خود دست و پا کند، شاید تنها امید طرفداران در این وضعیت نیز تنها خود یحیی گل محمدی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqkzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی به دنبال افزایش روحیه سرخپوشان قبل از دربی/ مدیرعامل پرسپولیس از خارجی ها مهلت خواست