تاریخ انتشار: 1399/08/07 11:02
قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر:
کد خبر: 52175

تمامی تیمهای لیگ یک قابل احترام هستند/به انتخاب خودم اطمینان دارم

سرمربی تیم آرمان گهر سیرجان گفت:تمامی تیم های لیگ یک قابل احترام هستند.
تمامی تیمهای لیگ یک قابل احترام هستند/به انتخاب خودم اطمینان دارم

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر سیرجان در  مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: تمرینات را از اوایل مهرماه در سیرجان آغاز کردیم و سپس اردوی با کیفیتی در بندرعباس پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در اردوی دوم در تهران هستیم. دراین اردو ضمن برگزاری چند دیدار دوستانه، در مرکز ایفمارک آزمایشات پزشکی را پشت سر گذاشتیم.

شهبا در ادامه در مورد بازیکنان جذب شده در این فصل هم افزود: در ابتدا جا دارد از بازیکنانی که فصل پیش همراه ما بودند تشکر نمایم. اما این فصل با وسواس زیاد سعی در جذب بازیکنان با کیفیت داشتیم و با تلاش و ممارستی که در این مدت از بازیکنان دیده ام اطمینان دارم انتخابم اشتباه نبوده و انشالله امسال آرمان گهر در لیگ دسته اول حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی در مورد قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول هم گفت: تمام تیم های حاضر در لیگ دسته اول قابل احترام هستند و تیم ضعیف در لیگ دسته اول نداریم. تمام تمرکزمان را روی تیم خودمان گذاشته ایم و بازی به بازی پیش میرویم. قطعا نسبت به فصل قبل نتایج بهتری خواهیم گرفت و امیدواریم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی آرمان گهر ضمن تشکر از سازمان لیگ بابت برگزاری منظم و با برنامه لیگ در سالهای گذشته افزود: هر چند سلامتی جامعه و مردم اولویت همه ماست اما امیدوارم مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا در زمان اعلام شده برگزار شود.

شهبا در پایان گفت: جا دارد از زحمات هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه آرمان گهر و همچنین حمایت های همه جانبه شخص مهندس سلطانی بعنوان مدیرعامل شرکت آرمان گهر تشکر ویژه نمایم. امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج مطلوب قدردان زحمات کارگران زحمتکش مجموعه آرمان گهر باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lozw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب ولی باور کردنی؛

درویش‌زاده  : فصل را خیلی خوب شروع کردیم / وضعیت مالی بسیار بدی داریم
بازیکن شهرداری بم در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :