تاریخ انتشار: 1399/08/13 20:13
کد خبر: 51730

قلعه‌نویی: استانداردهای اماکن ورزشی گل‌گهر بسیار ارزشمند است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر با رئیس هیات فوتبال شهر سیرجان دیدار و گفت‌وگو کرد.
قلعه‌نویی: استانداردهای اماکن ورزشی گل‌گهر بسیار ارزشمند است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان صبح امروز از اماکن ورزشی باشگاه گل‌گهر و قسمت‌های مختلف ورزشگاه سردار شهید سلیمانی بازدید کرد.

امیر قلعه نویی در جریان این بازدید که برخی از مسئولین باشگاه نیز او را همراهی می‌کردند، گفت: مکان‌ها و مجموعه‌های ورزشی گل‌گهر از امکانات و استانداردهای خوبی برخوردار بودند و این بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: اینکه شرکت گل‌گهر و باشگاه به ایجاد و گسترش زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش در سیرجان توجه ویژه‌ای دارد، قابل تقدیر است و واقعا باید به همه کسانی که در  این راه نقش داشته اند، خداقوت گفت.

 به نقل از روابط عمومی باشگاه گل‌گهر، رئیس هیات فوتبال شهرستان سیرجان صبح امروز با سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اصغر حدیدی در این دیدار که در مجموعه فرهنگی و ورزشی سردار شهید سلیمانی صورت گرفت از تلاش‌های سرمربی و کادر فنی به خاطر آماده‌سازی تیم گل‌گهر به بهترین شکل ممکن تشکر و برای پیروزی در بازی‌های آتی این تیم در لیگ برتر اظهار امیداواری کرد.

امیر قلعه نویی نیز در این دیدار، با اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات مناسب و استاندار مجموعه های ورزشی در سیرجان، از حمایت های مدیران ورزش شهرستان و مدیران شرکت و باشگاه گل‌گهر تقدیر و اظهار امیدواری کرد با تداوم این حمایت ها و لطف هواداران، تیم گل‌گهر بتواند پله های موفقیت را طی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbzo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ۶ بازیکن جدید نساجی مجوز بازی گرفتند