تاریخ انتشار: 1399/08/27 14:35
کد خبر: 50738

باشگاه پرسپولیس توافق با استقلال را تکذیب کرد

باشگاه سرخپوش پایتخت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هیچ توافقی با مسئولان استقلال برای عدم جذب بازیکن از دو تیم نداشته است.
باشگاه پرسپولیس توافق با استقلال را تکذیب کرد

شب گذشته اسماعیل خلیل زاده در برنامه فوتبال برتر گفت که پس از جذب محمد نادری از سوی این استقلال، دو باشگاه سرخابی تهرانی به توافق رسیده اند که بازیکنی را از یکدیگر نخرند. این موضوع با واکنش های تند از سوی هواداران پرسپولیس همراه شد و کار تا جایی پیش رفت که حالا این باشگاه مجبور به انتشار بیانیه ای شده است.

سرخ ها با تائید پیشنهاد از سوی استقلال گفته اند: در واقع این پیشنهاد ابتدا از سوی مدیران استقلال مطرح شد اما مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد هیچ محدودیتی برای جذب بازیکن ندارد.  باشگاه پرسپولیس طبق سیاست و خواسته‌های کادرفنی خود، می‌تواند بازیکنان مورد تائید سرمربی تیم را جذب کند. پرسپولیس قدرتمندترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران و قهرمان چهار فصل پیاپی لیگ برتر و همچنین فینالیست دو دوره لیگ قهرمانان آسیاست.

پرسپولیس با تکذیب این توافق افزود: در حال حاضر نیز بازیکنان این تیم بهترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می‌روند. باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن، ملاک‌هایی چون نیاز کادرفنی تیم،  سطح کیفی بازیکنان و همچنین اعتبار و برند باشگاه را مدنظر قرار می‌دهد. از این رو، تیم مدیریت پرسپولیس در کنار کادرفنی برای رفع نیازها فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. 

در پایان بیانیه آمده: همچنین بازیکنان زیادی تلاش داشتند تا به پرسپولیس بپیوندند اما با هماهنگی کادرفنی، امور مربوط به نقل و انتقالات در کمال آرامش و به دور از هرگونه تنش و حاشیه پیگیری می‌شود. هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند با توجه به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، مدیریت باشگاه اجازه برهم خوردن آرامش تیم را نمی‌دهد. بار دیگر از طرفداران پرسپولیس تقاضا می‌شود اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی باشگاه (اپلیکیشن، سایت، کانال، اینستاگرام و توئیتر) دنبال کنند و به حاشیه‌سازی در فضای مجازی بی‌توجه باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npzrr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپهر حیدری: پرسپولیس با اختلاف ۲ گل پیروز داربی است