تاریخ انتشار: 1399/08/27 14:52
کد خبر: 50737

افسری: زمین و اسکان به ضرر مهمان است،با این شرایط به رفسنجان نمی‌رویم

مدیر تیم فوتبال گل‌‌گهر سیرجان گفت: بهترین هتل رفسنجان یکسال در اختیار تیم میزبان است و نباید با این تیم در یک هتل باشیم.
افسری: زمین و اسکان به ضرر مهمان است،با این شرایط به رفسنجان نمی‌رویم

حیدر افسری، در مورد شرایط تیم گل‌گهر در آستانه برگزاری دربی کرمان ( در روز جمعه 30 آبان) اظهار داشت: شرایط تیم خوب و همه چیز عالی است. به امیدخدا قرار است طبق برنامه صبح روز پنجشنبه راهی رفسنجان شویم و اردوی خودمان را یک روز قبل از بازی در این شهر برپا کنیم.

مدیر تیم گل‌گهر در مورد شرایط اسکان تیم در شهر رفسنجان گفت: سازمان لیگ می‌گوید به مس‌رفسنجان اعلام کردیم که تیم مهمان، داوران و ناظران باید در یک هتل خوب آن شهر اسکان داشته باشند. ما هم در سیرجان همین کار را انجام می‌دهیم و هتل عطر سیب را که یک هتل نوساز است در اختیار مهمان، داوران و ناظران قرار می‌دهیم و خودمان در هتل جهانگردی ساکن می‌شویم.

وی افزود: اما شهر رفسنجان فقط یک هتل خوب به نام هیلان دارد. مس رفسنجان به ما می‌گوید اگر قصد سکونت در این هتل را دارید، دو تیم در کنار هم خواهند بود اما اینطور نمی‌شود. سازمان لیگ می‌گوید ما به آن‌ها گفته‌ایم که تیم مهمان باید به این هتل برود اما آن‌ها قبول نمی‌کنند. جای دیگری هم در آن شهر نیست. یک مهمانسرای جهانگردی است که اتاق‌های کمی دارد و سازه آن برای 40سال قبل است.

افسری با اشاره به اقدامات باشگاه گل‌گهر برای حضور در لیگ برتر گفت:‌ سال گذشته سازمان لیگ ما را مجبور کرد در عرض دوماه ورزشگاهمان را بازسازی و تجهیز کنیم اما ورزشگاه مس رفسنجان علاوه بر اینکه زمینش کیفیت ندارد، یک استادیوم کوچک است که رخکتن‌هایش هم کیفیت لازم را ندارند. شاید آن‌ها را بازسازی کرده باشند اما این رختکن‌ها کوچک هستند.

مدیر تیم گل‌گهر در مورد شرایط اقامت در شهر رفسنجان تصریح کرد: در این شهر هتل دیگری نیست. فقط هتل هیلان است که خود میزبان یکسال آنجا را گرفته است. مساله ما به کنار، بقیه تیم‌ها می‌خواهند چکار کنند؟ نمی‌توانیم با تیم میزبان در یک هتل باشیم. این هتل شاید 25 اتاق داشته باشد و مثلا اگر ما 5سوئیت بگیریم، در هر اتاق باید 4 نفرا را اسکان بدهیم! در صورتیکه در این دوران کرونا طبق پروتکل‌ها باید اتاق‌های تک نفره بگیریم!

وی با اشاره به مساله اسکان تیم داوری و ناظران مسابقه ادامه داد: حتی تیم داوری و ناظران هم برای اسکان مشکل دارند. از لحاظ قانونی آن‌ها نمی‌توانند در هتلی که میزبان حضور دارد، ساکن شوند. نمی‌دانم مس رفسنجان و سازمان لیگ چطور می‌خواهند این مشکل را حل کنند.

افسری اضافه کرد: ما کوتاه نمی‌آییم. این شرایط شایسته لیگ برتر نیست. میزبان موظف است امکانات رفاهی را برای تیم مهمان فراهم کند. کما اینکه ما در سیرجان اینکار را می‌کنیم. سه چهار هتل در سیرجان وجود دارد و ما هتل نوساز شهر را به تیم مهمان می‌دهیم.

وی در مورد اینکه ممکن است به اقامت در هتل جهانگردی رفسنجان رضایت بدهند گفت: آنجا اصلا قابل سکونت نیست. کلا شاید 10اتاق داشته باشد. در هر اتاق اگر 3نفر هم ساکن شوند، 30نفر می‌شود در حالیکه تعداد اعضای تیم ما حدود 45نفر است. در حال رایزنی با سازمان لیگ هستیم اما با این شرایط به رفسنجان نمی‌رویم. زمین به ضرر مهمان است، هتل و اسکان به ضرر مهمان است. نباید شرایط به ضرر تیم مهمان باشد.

مدیر تیم گل‌گهر در مورد فاصله سیرجان از رفسنجان و اینکه آیا ممکن است شاگردان قلعه‌نویی روز بازی راهی شهر میزبان شوند، اظهار داشت: سیرجان تا رفسنجان حدود 2 ساعت فاصله دارد. نمی‌توانیم بازیکنان را دو ساعت در اتوبوس بنشانیم و روز بازی به رفسنجان ببریم. با این شرایط تیم ما به خاطر خستگی، در زمین مسابقه یک نیمه عقب است. ضمن اینکه اگر بازیکنان خواب خوبی قبل از مسابقه نداشته باشد چطور می‌خواهد در زمین بازی کند؟ همه این شرایط باید در نظر گرفته شوند.

وی در مورد شرایط مصدومان تیم گل‌گهر پیش از بازی هفته دوم گفت: مشکل خاصی از این بابت نداریم تنها آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف احتمال دارد به این بازی نرسد. این موضوع هنوز به صورت صددرصد مشخص نیست و کادرپزشکی در تلاش برای آماده‌سازی اوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmlq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مدیرعامل تیم قشقایی شیراز درخصوص بازی جنجالی با زاگرس یاسوج