تاریخ انتشار: 1399/10/06 19:23
کد خبر: 47665

درخواست عجیب تراکتور از سعید واسعی!

باشگاه تراکتور اعلام کرده که تنها در صورت بخشش ۴۰ درصدی و همچنین تمدید بلند مدت قرارداد، حاضر به ادامه همکاری با سعید واسعی است.
درخواست عجیب تراکتور از سعید واسعی!

محرومیت سعید واسعی و جریمه او از سوی کمیته انضباطی سبب شده تا او در آستانه جدایی از تراکتور قرار بگیرد. طبق قرارداد، باشگاه تراکتور می‌تواند با او فسخ کند و این موضوع در هیئت مدیره نیز بررسی شده است.

 

آنطور که هوشنگ نصیرزاده می‌گوید، هیئت مدیره ابتدا قرار بود که با او فسخ کند اما از این تصمیم «منصرف شده» است. با این حال تراکتور برای ادامه همکاری با وی شرطی را تعیین کرده که به احتمال زیاد منجر به جدایی اش خواهد شد.

 

تراکتوری ها گفته‌اند که واسعی باید ۴۰ درصد قراردادش را کم کند که این رقم بیش از ۲ میلیارد تومان است. همچنین آن ها گفته‌اند که هافبک سابق پیکان باید قرارداد بلند مدت ببندد تا این چنین محرومیت چهار ماهه اش را جبران کند.

از طرف دیگر تی تی ها اعتقاد دارند که واسعی باید جریمه را خودش بپردازد اما این موضوع مورد موافقت بازیکن جدید این تیم نیست.

بنابراین واسعی که به نوعی توسط تراکتور از استقلال هایجک شد، به در خروجی باشگاه هدایت می‌شود و باتوجه به پیشنهادهای مختلف، ممکن است که در زمستان تیم دیگری را برای ادامه فوتبالش برگزیند.

 

سال گذشته نیز برای دیگر هایجک تراکتور یعنی شکاری هم مشابه این اتفاق رخ داد و او بدون تأثیرگذاری خاص، از جمع پرشور ها جدا شد.

واسعی فصل گذشته توانایی اش در شوتزنی و تسلطش در خط میانی را نشان داد و باتوجه به همین موضوع، علیرضا منصوریان تاکید ویژه ای به جذب او داشت اما فسخ قرارداد وی از پیکان، برای دردسرهایی را به وجود آورد که حالا رابطه این بازیکن با تراکتور را تیره و تار کرده است.

 

نکته جالب این که طبق گفته نصیرزاده، باشگاه تبریزی توافق با پیکان را «به خود واسعی» واگذار کرده و قصد ندارد مذاکره ای را با پیکان در این باره انجام دهد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeoya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله علی چینی به شفر و خارجی های استقلال: نمی‌دانم چرا از  شفر حمایت می‌شود!