تاریخ انتشار: 1399/10/07 19:11
کد خبر: 47592

حدادی‌فر: مردم می گویند از یک تیم خاص جانبداری می‌شود

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کمیته پزشکی و ایفمارک آمدند و آزمایش گرفتند، چه تخلفی می‌توانستیم انجام بدهیم؟
حدادی‌فر: مردم می گویند از یک تیم خاص جانبداری می‌شود

قاسم حدادی‌فر، در خصوص شرایط فعلی تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بعد از یک بازی سخت مقابل گل‌گهر که از تیم‌های خوب لیگ برتر است، آماده بازی با پرسپولیس می‌شویم. یک بازی خیلی سخت و مشکل در تهران داریم. ان‌شاءالله بتوانیم نمایش خوبی را داشته باشیم و نتیجه بگیریم.

وی در مورد حواشی که در مورد این بازی مانند ادعای سه بر صفر شدن نتیجه به وجود آمد، عنوان کرد: برایم جای تعجب است. مصاحبه‌های ابراهیم شکوری را در مورد این که بازی باید 3 بر صفر شود خواندم. ما در بدترین شرایط هم با 18 بازیکن به تهران رفتیم. با اینکه کرونایی‌های زیادی داشتیم هزینه زیادی کردیم و پرواز چارتر گرفتیم اما شب بازی تصمیم گرفتند بازی انجام نشود در حالی که برای این مسابقه آماده بودیم.

کاپیتان تیم ذوب‌آهن ادامه داد: ‌الان این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود برایم جای تعجب دارد. کسانی هم صحبت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که ورزشی هستند. فکر نمی‌کنم خطایی از ما سر زده باشد. خود کمیته پزشکی و ایفمارک آمدند و آزمایش گرفتند. آنها دیدند که شرایط تیم ما چگونه است. امیدوارم فوتبالی تصمیم بگیریم. ما شرایط خیلی سختی برای بازی با شهر خودرو داشتیم اما لغو نشد. با همان شرایط البته کمی بهتر به تهران رفتیم اما این بازی را لغو کردند و حالا هم که یک روز عقب افتاده است.

وی در خصوص تعویق یک روزه این مسابقه گفت: به هرحال تصمیمی است که گرفته‌اند اما به قول رسول کربکندی صحبت‌هایی که مطرح می‌شود واقعا جای تعجب دارد. مردم هم می‌گویند از یک تیم خاص جانبداری می‌شود! وقتی این صحبت‌ها را می‌شنویم شک می‌کنیم. با این حال طوری نیست. واقعا آماده این بازی هستیم. پنجشنبه بازی می‌کنیم و ان‌شاءالله نتیجه در زمین مشخص می‌شود.

حدادی‌فر در مورد شرایط جسمانی خودش برای حضور در این بازی اظهار داشت: باید از کادر فنی تیم تشکر کنم. با این که 18-17 روز تمرین نداشتم، با 4-3 جلسه تمرین به من اعتماد کردند و مقابل گل گهر بازی کردم. امیدوارم بتوانم تا حدی جواب اعتمادشان را بدهم. الان هم 3-2 جلسه است برای بازی با پرسپولیس تمرین می‌کنیم. واقعا شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم ولی روز به روز بهتر می‌شویم. امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانم با آمادگی بهتری مقابل پرسپولیس بازی کنم و تیم ما هم در ادامه فصل نتیجه بگیرد.

وی در خصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به تخلف باشگاه ذوب‌آهن در خصوص بازی برگزار نشده مقابل پرسپولیس، گفت: واقعا این مسأله ناراحت‌کننده است. ما چه تخلفی کردیم؟ تیم ما واقعا آلوده بود و با این شرایط بازیکنان امیدمان را هم آوردند و مقابل شهر خودرو بازی کردیم. با همان شرایط ولی با بازگشت چند بازیکن گفتند باید به تهران بیایید که بازی با پرسپولیس برگزار شود. ایفمارک و کمیته پزشکی هم در جریان بودند. 18-17 نفر ما آلوده بودند. چه تخلفی می‌توانستیم انجام بدهیم که این بحث‌ها مطرح می‌شود؟ این مسأله واقعا جای سؤال دارد.

کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص این که گفته می‌شود با وجود این که مبتلا بوده اجازه حضور در تمرین پیدا کرده، گفت: اصلاً این طور نیست و در این مورد سو تفاهم شده، البته اصراری ندارم بخواهم حرفم را ثابت کنم و خود مردم قضاوت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. ایفمارک یک بار از من تست گرفت گفتند منفی شدی، دو روز دیگر هم تست می‌گیریم و اگر دوباره منفی بودی مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: وقتی بار اول منفی شدم چون یک هفته تمرین نکرده بودم به صورت انفرادی تمرین کردم. با بچه‌های تیم نبودم و برنامه جداگانه داشتم. فردای آن روز قرار شد به فرودگاه بروم. در نزدیکی فرودگاه جواد محمدی (مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن) با من تماس گرفت و گفت با تیم نرو، تست شما مثبت شده است. همان موقع برگشتم و با این حساب چه تخلفی کرده‌ام؟ من با هیچ بازیکنی در ارتباط نبودم و این صحبت‌ها واقعا تعجب آور است.

حدادی‌فر در مورد این که آیا به سه امتیاز بازی مقابل پرسپولیس فکر می کنند، گفت: پرسپولیس واقعا تیم خوبی است. آنها به فینال آسیا رفتند و بازیکنان با کیفیتی دارند. ما هم تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم. از شرایط سختی گذر کردیم ولی هنوز به شرایط ایده‌آل‌مان نرسیده‌ایم. با اینحال امیدواریم یک بازی خوب را مقابل پرسپولیس انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص به هم ریختگی برنامه برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: ما خودمان هم در این برنامه هستیم. امیدواریم هر چه زودتر برنامه لیگ منظم شود و همه تیم‌ها به تعداد مساوی بازی کرده باشند تا لیگ شکل بهتری بگیرد. می‌توانند با کمی تدبیر به لیگ نظم بدهند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkm76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حاشیه بازی ذوب‌آهن و گل گهر| پنالتی بحث برانگیز و اعتراض شدید قلعه‌نویی به داور