تاریخ انتشار: 1399/10/09 20:21
کد خبر: 47431

شهاب زاهدی، سومین بازیکن برتر فوتبال اوکراین

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک اوکراین عنوان سومین بازیکن برتر فوتبال اوکراین را به خود اختصاص داد.
شهاب زاهدی، سومین بازیکن برتر فوتبال اوکراین

بعد از پایان سال 2020، مراسم انتخاب بهترین های لیگ برتر اوکراین انجام شد که در این نظرسنجی، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی المپیک دونتسک در رده سوم قرار گرفت.

این نظرسنجی میان 15 بازیکن و یک مربی از هر تیم صورت گرفت. طبق قوانین مسابقه سالانه، هر یک از شرکت کنندگان در نظرسنجی سه بازیکن برتر خود را انتخاب کردند که برای نفر اول 3 امتیاز در نظر گرفته می شد، برای نفر دوم  2 امتیاز و برای نفر سوم نیز 1 امتیاز منظور می شد.

در این رأی گیری، ویکتور تایسمکوف مهاجم 23 ساله و کاپیتان دیناموکیف با اختلاف نسبت به سایر رقبا، در رده نخست قرار گرفت و عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ اوکراین را از آن خود کرد.

 

او در این رأی گیری، توانست 197 امتیاز از آن خود کند و پس از او، تایسون مهاجم برزیلی شاختار که در فصل گذشته عنوان برترین بازیکن فوتبال اوکراین را از آن خود کرده بود، امسال با کسب 112 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و شهاب زاهدی مهاجم ایرانی المپیک دونتسک نیز در رده سوم قرار گرفت.

 

شهاب زاهدی در حالی توانست 91 امتیاز از آن خود کند که او به همراه ویکتور تایسمکوف در لیگ برتر اوکراین هر دو 8 گله هستند و عنوان بهترین گلزن لیگ برتر اوکراین را در پایان نیم فصل نخست به خود اختصاص داده اند و تایسون نیز در این فصل تنها 2 گل برای شاختار به ثمر رسانده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djbzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته دوازدهم لیگ اوکراین| پیروزی المپیک دونتسک با دبل زاهدی

نود ارومیه بازهم بدون سرمربی شد!
بحران پیش از دربی آذربایجان؛

غول کشی به نام استقلال خوزستان!
آبی‌پوشان موفق در نیم فصل دوم؛