تاریخ انتشار: 1399/10/16 20:37
کد خبر: 46944

فاضلی: تا عمر دارم داور را نمی‌بخشم

سرمربی تیم نساجی گفت: زیاری من را سوزاند از مردم قائمشهر فقط عذرخواهی کنید.
فاضلی: تا عمر دارم داور را نمی‌بخشم

وحید فاضلی در پایان دیدار دو تیم نساجی و پیکان اظهار داشت: امیدوارم شهامت داشته باشند در رسانه‌ها عذرخواهی کنند. کمر نساجی را شکستند، این تیم هوادار دارد، دو پنالتی سالم ما را داور نگرفت. متأسفانه چند موقعیت داشتیم که بازیکنان‌مان نزدند وقتی نزنیم اینجوری می‌شود تا عمر دارم ضیایی را نمی‌بخشم. من چند بار گفته‌ام مربی‌های جوان با اشتباه داوری از بین نبریم. ضیایی یک گل سالم ما را نگرفت. اگر درست بود او می‌خواهد به چه کسی جواب بدهد می‌تواند شب راحت بخوابد.

وی افزود: با زندگی یک تیم و سرمربی جوانش بازی کرده است من به او این موضوع را گفتم و می‌خندد. متأسفم برای فوتبال که چنین شخصیت‌هایی در آن وجود دارد. کسی که با او صحبت می‌کنیم و می‌خندد. نگاه کنید دو پنالتی و یک گل سالم ما را نگرفته است. باید 4 بر صفر می‌شد ولی 2 بر یک به نفع پیکان شد. اگر یک مقدار انسانیت درون‌تان وجود دارد از مردم قائمشهر عذرخواهی کنید. با این وضعیت من را سوزاندید از مردم قائمشهر فقط عذرخواهی کنید.

سرمربی تیم نساجی در خصوص اینکه آیا از سمتش اخراج می‌شود یا خیر، گفت: من چیزی نمی‌دانم صحبتی هم نشده است ولی در پنج بازی یک امتیاز گرفته ایم و آن هم به لطف داوران است. بازی تراکتور و بازی قبل این اتفاق برای‌مان افتاد به راحتی سرمان را می‌برند و می‌گویند سهوی است امیدوارم که اینجوری باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkw56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باید به خودمان بیاییم/ نساجی نباید ابهت خود را از دست بدهد

بیاتلو: گل ریحان را در کرج شکست می دهیم
باختن به ما برای خیلی ها گران تمام می شود