تاریخ انتشار: 1399/10/19 11:51
آرمان گهر سیرجان؛
کد خبر: 46774

پیروزی به موقع شهبا و یارانش/امیدواری برای رسیدن به ساحل آرامش

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان موفق شد پس از هفته ها ناکامی از سد تیم هوادار عبور کند.
پیروزی به موقع شهبا و یارانش/امیدواری برای رسیدن به ساحل آرامش

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان که این هفته ها شرایط بحرانی را پشت سر می‌گذاشت در هفته گذشته باید به مصاف تیم خوب و آماده‌ی هوادار می‌رفت که بسیاری آرمان گهر سیرجان را از پیش بازنده در این دیدار می‌دانستند اما در پایان برخلاف پیش بینی ها شاگردان شهبا موفق شدند از سد هوادار عبور کنند.

photo_2021-01-08_10-18-53

 

آرمان گهر سیرجان در این دیدار که نیاز مبرمی به پیروزی داشت خیلی زود توسط امیرمحود آبادی از حریف خود پیش افتاد و در ادامه خیلی زود هم به گل دوم توسط مرتضی حسین زاده دست پیدا کرد تا کمی این تیم خیالش از پیروزی راحت شود،اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و شاگردان عنایتی برای جبران سراپا حمله شدند تا موفق شدند توسط مجتبی محبوب محاز اختلاف را به حداقل برسانند.

 

 

شاگردان شهبا که بابت نتایج ضعیف این هفته ها استرس فراوانی داشتند در ادامه این دیدار سعی کردند بازی را آرام کنند تا با همین نتیجه بازی به پایان برسد که موفق هم شدند و بالاخره پس از هفته ها آرمان گهر هم رنگ برد را دید.

 

حالا اما مدیران آرمان گهر سیرجان که به شهبا اعتماد دوباره‌ای کردند امیدوارند در ادامه با توجه به هزینه هایی که در این فصل کردند خود را به جمع مدعیان برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277a5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرار شاگردان شهبا از بحران / بعثت ناجی آرمان‌گهر