تاریخ انتشار: 1399/10/20 20:57
کد خبر: 46689

سه امتیاز سخت اما مهم/ شهرآورد زمستانی و تعیین کننده

نود و چهارمین شهرآورد تهران در شرایطی متفاوت برای دو تیم برگزار می‌شود
سه امتیاز سخت اما مهم/ شهرآورد زمستانی و تعیین کننده

کمتر از ۴۸ ساعت دیگر، یکی از تعیین کننده ترین شهرآورد‌های سال‌های اخیر در تعیین قهرمان نیم فصل برگزار خواهد شد.

سرخابی‌های پایتخت در شرایطی کاملاً متفاوت به مصاف یکدیگر می‌روند.

استقلال که پس از سال‌ها چند هفته متوالی در صدر جدول قرار گرفته است، از روحیه بسیار بالایی برخوردار بود و در میان هوادارانشان دیگر خبری از رنگی بودن وزیر به گوش نمی‌رسد، امیدوارند با شکست رقیب سنتی خود بتواند شانس خود را برای قهرمانی نیم‌فصل افزایش دهند.

شاگردان محمود فکری پس از دو برد متوالی مقابل گل‌گهر و آلومینیوم شرایط مناسبی را از نظر روحی بدست آورده‌اند و ترکیب جا افتاده‌ی آنها شانس‌شان را برای پیروزی در دربی به شدت افزایش داده است و به خط حمله‌ی خوبشان بسیار امیدوارند.

اما در آن سوی میدان تیم پرسپولیسی قرار دارد که بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا به سندرم تساوی مبتلا شده و در سه دیدار پیاپی مقابل نساجی، ذوب‌آهن و سپاهان موفق به کسب سه امتیاز نشده است و بسیاری معتقد هستند تیم گل‌محمدی برای فرار از بحران نیاز به پیروزی در دربی دارد و در غیر این صورت ممکن است فصلی کابوس‌وار را در پیش داشته باشند.

پرسپولیسی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین دو بازی عقب افتاده دیگر خود می‌توانند بازهم در قامت یک مدعی ظاهر شده و به صدر جدول بازگردند.

سرخ‌پوشان در شرایطی که با کمبود بازیکن مواجه هستند، کار بسیار سختی را در مقابل رقیب صدر‌نشین، با روحیه و پر انگیزه خود دارند و نتیجه این دیدار تا حدود زیادی تکلیف آنها را در این فصل مشخص خواهد کرد.

کسب سه امتیاز  در این دیدار برای هرکدام از تیم‌های پر طرفدار پایتخت، حکم نزدیک شدن به قهرمانی نیم فصل را دارد و امیدواریم این امر موجب تأثیر گذاری منفی بروی عملکرد دو تیم و ارائه یک بازی سرد و کم حادثه نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qepap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال با استراماچونی مدعی قهرمانی آسیا خواهد بود