تاریخ انتشار: 1399/10/23 00:08
کد خبر: 46481

سرمربی تیم استقلال خوزستان: داور ۲ امتیاز بازی را از ما گرفت

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: هیچ موقع نسبت به عملکرد داوران اعتراض نکردم اما امروز به جرات می‌گویم که داور، ۲ امتیاز بازی را از ما گرفت.
سرمربی تیم استقلال خوزستان: داور ۲ امتیاز بازی را از ما گرفت

امیر خلیفه اصل عصر روز دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل قشقایی شیراز در نشست خبری بیان کرد: هر ۲ تیم بازی بسیار خوب و درگیرانه‌ای به نمایش گذاشتند و جا دارد از بازیکنان تیمم که با تمام وجودشان بازی کردند تشکر کنم. امروز توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و در نهایت یک امتیاز گرفتیم.

وی افزود: تاکنون در مورد داوری‌ها صحبت نکردم ولی امروز داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد، همچنین در دقیقه ۹۰ بازیکن ما در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت. نمی‌دانم استقلال خوزستان چه گناهی مرتکب شده که اینگونه با این تیم برخورد می‌کنند؟ در بازی با تیم چوکا تالش نیز گل سالم ما را آفساید اعلام کردند و ا مروز هم گل صد درصدی ما مردود شد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: نمی‌دانم باید با تیم حریف مبارزه کنیم یا با داور بجنگیم. واقعا در حق مردم خوزستان اجحاف می‌شود لذا از کمیته داوران می‌خواهم دقت بیشتری کنند.

وی در خصوص بازی بیان کرد: تیم قشقایی بسیار بسته بازی می‌کرد اما با این وجود موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم. آنها فشرده بازی می‌کردند و روی ضدحملات برنامه داشتند.

می‌توانستیم به راحتی پیروز میدان شویم

سرمربی تیم قشقایی شیراز نیز گفت: امروز شاهد یک بازی بین تیم‌های بالا و پایین جدول لیگ یک بودیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما متاسفانه بازیکنان ما از روی بی‌دقتی موقعیت‌های گلزنی را از دست دادند.

داریوش هرمزی با بیان اینکه استقلال خوزستان یک تیم بزرگ و با شاخصه‌های فنی خوبی است که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد افزود: بی شک اگر این تیم مثل ما حمایت نشود جایگاه خوبی نخواهد داشت لذا از مسوولان استقلال خوزستان می‌خواهم که به داد این تیم برسند.

وی گفت: فکر می‌کنم داور روی اخراج بازیکن ما در این بازی، سخت‌گیری کرد و می‌توانست از کارت زرد دوم صرف نظر کند. اگر دوست داریم مشکل داوری کشور حل شود باید به داوران جوان و شجاع بیشتر بها داده شود و از این داوران استفاده کنند.

وی افزود: تیم ما جوان است و نیاز به زمان بیشتری دارد ضمن اینکه باید حمایت شویم تا برای رتبه‌های بالایی جدول بجنگیم. از استاندار فارس می‌خواهیم که به این تیم بیشتر کمک کند. شیراز ۱۰ سال در لیگ برتر نماینده نداشته لذا اگر مسوولان استان دوست دارند در لیگ برتر تیمی داشته باشیم باید حمایت کنند. امروز با حمایت هواداران به اهواز آمدیم و آنها برایمان هتل و اتوبوس تهیه کردند.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و قشقایی شیراز که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmpb5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال خوزستان: 80 درصد تیم ما تغییر کرده