تاریخ انتشار: 1399/10/29 08:36
کد خبر: 46058

اختصاصی/ بازی انتقامی در تبریز؛ این مسابقه ۳ امتیازی نیست!

امروز دو دیدار حساس از رقابت های لیگ برتر در تبریز و تهران برگزار می شود که بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی جذابیت و حساسیت خاص خودش را دارد. این مسابقه، یک جدال تمام انتقامی است که برنده ان خیلی چیز ها را روشن خواهد کرد.
اختصاصی/ بازی انتقامی در تبریز؛ این مسابقه ۳ امتیازی نیست!

علی مسعودی؛ تراکتورسازی از جمله‌ تیمهای پر هزینه چند سال اخیر فوتبال ایران است که هر سال با خرید بازیکان صاحب نام و مربیان سرشناس داخلی و خارجی دنبال اولین قهرمانیست. قهرمانی که حتی یک بار تا یک قدمی آن پیش رفت، ولی تساوی خانگی مقابل نفت تهران باعث شد جام را دو دستی به اصفهانی ها تقدیم کند! البته تراکتوری ها در آن بازی پرحواشی و جنجالی چند دقیقه ای هم جشن قهرمانی به پا گردند، ولی بعدش متوجه شدند که سپاهان در اصفهان برنده زمین شده و قهرمانی را به دست آورده که جشن انها خیلی زود از بین رفت و به گریه و ناراحتی تبدیل شد تا شاگردان تونی الیویرا به نایب قهرمانی بسنده کنند.

اما با روی کار آمدن مالک جدید، هزینه ها بالاتر هم رفت؛ بطوری که پای مربیانی مثل جان توشاک و دنیزلی هم به تبریز باز شد تا این تیم هدفی که دنبالش است، بیشتر تلاش کند. گرچه تا الان، همه این هزینه ها و بلند پروازی های مالک پولدار، در نهایت به یک جام حذفی ختم شده که در گذشته نیز تراکتور این جام را به خانه برده و این جام، آن جامی نیست که هواداران انتظارش را می کشند.

 انها سالهاست که دنبال یک جام در لیگ برتر هستند و اعتقاد دارند، اگر نوبتی هم باشد، نوبت تراکتور است که لیگ برتر را فتح کند. در ۱۹ دوره اخیر لیگ برتر هر استانی که خوب هزینه کرده به جام رسیده و تنها استانی که نتوانسته به خواسته اش برسد، استان آذربایجان شرقی است. حال اینکه آیا فصل بیستم جام به تبریز برود، بسیار سخت است، چون  لیگ امسال برخلاف سال های گذشته، چندین تیم مدعی کسب قهرمانی هستند و تراکتوری که فعلا با مربی موقت به پیش می رود راه دشواری را برای کسب جام گرفتن دارد. راهی که با تغییر مکرر مربیان و مدیران عامل، خیلی سخت است و باید اول به ثبات مدیریت و کادر فنی برسی و بعد به فکر جام گرفتن باشی.

اما از جدا از همه این اتفاقات گذشته؛ بازی امروز یک دیدار انتقامی برای هر دو تیم است و استقلال برای اینکه شکست در فینال جام حذفی را به فراموشی بسپارد و راه قهرامانی در لیگ را نیز هموار کند، نیاز به کسب سه امتیاز دارد. در سوی مقابل قرمزها های تبریزی نیز به دنبال انتقام شکست سنگین فصل گذشته هستند و می خواهند، هم سه امتیاز حساس خانگی را بگیرند و هم خودشان را به عنوان یک تیم مدعی مطرح کنند. قطعا برنده این مسابقه اگر استقلال باشد که هم صدر جدول را از نفت می گیرد و هم از یک بازی سخت دیگر عبور می کند تا محمود فکری جواب انتقادهای بعد دربی را بدهد. اگر هم تراکتورسازی برنده میدان شود، مربیان موقت به کارشان ادامه می دهند و به قهرمانی لیگ امیدوار می شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmwae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی- استقلال مسابقه ای برای رسیدن به کورس