تاریخ انتشار: 1399/11/01 18:22
پیروزی هایی که در نیمه دوم از دست می‌رود؛
کد خبر: 45879

کم تجربگی مازیار زارع خودش را نشان داد!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بار دیگر در نیمه دوم پیروزی را با تساوی عوض کرد تا همچنان بی تجربگی مازیار زارع در سرمربی گری خودش را نشان دهد.
کم تجربگی مازیار زارع خودش را نشان داد!

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در این فصل با هدایت مازیار زارع وارد رقابت ها شده است در هفته دهم باید به مصاف هوادار می‌رفت تا پس از شکست برابر فجرسپاسی در یک دیدار مهم دیگر عیار قوی سپید سنجیده شود.

photo_2021-01-20_16-49-36

شاکردان زارع برابر هوادار موفق شدند با گل محمد مهری ابتدا از حریف خود پیش بیفتند اما بازهم همچون بازی هایی که در این فصل ملوان موفق به دریافت امتیاز کامل نشده است در دقایق پایانی نیمه دوم گل دریافت کرد تا بازهم ۳ امتیاز در نیمه دوم از دست برود.

 

مازیار زارع که در این فصل تجربه‌ی سختی را دارد تا به اینجا عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است و هواداران این تیم امیدوارند با زوج طلایی و محبوب پژمان نوری و مازیار زارع دوباره راهی لیگ برتر شوند،هر چند تا به اینجای فصل کم تجربگی زارع باعث شده است در نیمه مربیان سفید پوشان چند امتیاز مهم را از دست دهند تا این تیم کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.

 

قوی سپید هم اکنون با ۱۶ امتیاز در رتبه‌ی ششم جدول قرار گرفته است و هفته آینده باید در دربی گیلان به مصاف شهرداری آستارا برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djwmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش استنلی: دوست دارم بیشتر گل بزنم تا به قهرمان شدن سپاهان کمک کنم