تاریخ انتشار: 1399/11/04 19:57
کد خبر: 45723

چمنیان: سه امتیاز تقدیم به هواداران تراکتور

مربی تیم فوتبال تراکتور از طرف همه اعضای تیم، سه امتیاز دیدار مقابل گل گهر سیرجان را به هواداران تقدیم کرد.
چمنیان: سه امتیاز تقدیم به هواداران تراکتور

عباس چمیان پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان، اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم؛ آنها همواره در کنار تیم بودند و قلبشان برای تراکتور تپیده است. این دستاورد ارزشمند از طرف همه اعضای تیم به هواداران تقدیم می‌شود. بازی فوق‌العاده سختی داشتیم. گل گهر یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ است و بازیکنان بسیار خوبی دارد.

وی افزود: بازی کردن در سیرجان کار ساده‌ای نیست، اما بچه‌ها خوب کار کردند و کنترل نقاط قوت تیم گل گهر به‌خوبی انجام شد. همچنین از فرصت‌ها هم خوب استفاده کردیم. بعد از گلی که در نیمه اول به ثمر رساندیم، در نیمه دوم فشار تیم حریف طبیعی بود. ما قبل از بازی با بچه‌ها صحبت کرده بودیم که باید عملکرد خوبشان در طول 90 دقیقه استمرار یابد که امروز این اتفاق افتاد و پس از دریافت گل، روند بازی را تغییر دادند. 

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: بعد از بازی مقابل استقلال که شرایط خاصی رقم خورد، کسب این سه امتیاز برای ما کار ارزشمندی به‌حساب می‌آمد و توانست ما را به آینده مسابقات امیدوار کند و در جمع مدعیان نگه دارد. سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و در بازی‌های آینده نیز چنین نتایج خوبی به دست بیاوریم.

چمنیان در مورد حواشی پایان بازی، گفت: وقت‌کشی در فلسفه تراکتور نیست. نوع بازی گل گهر، برخوردهای زیادی را به وجود می‌آورد و باعث وقفه در بازی می‌شد. شروع‌کننده درگیری‌های پایان بازی هم بازیکن گل گهر بود. بهتر است زمانی که شرایط بازی به نفع ما پیش نمی‌رود، بازی جوانمردانه ارائه بدهیم و آرامشمان را حفظ کنیم تا خدشه‌ای به چهره زیبای فوتبال وارد نشود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور هم‌زمان مسعود شجاعی در داخل زمین و کادر فنی، گفت: بحث بازیکن – مربی در مورد بعضی افراد به‌طور خاص صدق می‌کند. مسعود شجاعی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند یک ظرفیت بی‌نظیر برای آینده فوتبال ما باشد. او ویژگی‌های خاص شخصیتی و تجربیات فوق‌العاده ارزشمند و قابل‌توجهی دارد. هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال ما، به‌اندازه شجاعی با تیم ملی در تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی حاضر نشده است. امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر نتایج خوبی کسب کنیم و فوتبالی را ارائه بدهیم که مورد توجه هواداران باشد. 

مربی تیم تراکتور با اشاره به مصدومیت محمدرضا اخباری، خاطرنشان کرد: بینی محمدرضا اخباری دچار شکستی شده است. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد، اما حبیب فرعباسی هم امروز خیلی خوب و با کیفیت توانست جای دروازه‌بان مصدوممان را پُر کند. گل گهر سیرجان هم تیم پُرستاره‌ای است و توانسته مهره‌های خوبی را به خدمت بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbj5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل نیمکت‌نشینی مسعود شجاعی مقابل استقلال مشخص شد