تاریخ انتشار: 1399/11/06 19:53
سرمربی آرمان‌گهر در مصاحبه پس از بازی با مس کرمان گفت :
کد خبر: 45604

شان کمیته داوران و هیات فوتبال کرمان این نبود

چرا با وجود ممنوع بودن حضور تماشاگران، ۵۰ تا ۱۰۰ تماشاگر باید به ورزشگاه بیایند و با اعتراض بخواهند داور را تحت‌الشعاع قرار دهند؟

شان کمیته داوران و هیات فوتبال کرمان این نبود

سرمربی تیم فوتبال آرمان‌گهر در مصاحبه پس از بازی با تیم مس کرمان گفت: من از هیات فوتبال استان گلایه دارم. وقتی حضور تماشاگر ممنوع است، چرا ۵۰ یا ۱۰۰ نفر به ورزشگاه آمدند؟

قاسم شهبا با بیان این‌که داور تحت تاثیر جو ایجاد شده توسط تماشاگران و نیمکت تیم حریف قرار گرفته بود، گفت: یک هفته پیش با مدیرعامل باشگاه آرمان‌گهر صحبت کردم تا رایزنی کنند که یک داور در حد و اندازه دربی استان برای این مسابقه انتخاب شود اما با وجود نامه‌نگاری‌های، داوری انتخاب شده که پس از ۶ ماه محرومیت آمده تا دوباره داوری کند و داوری او در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

شهبا با اشاره به مصداق‌های اشتباه داور مذکور اظهار داشت: به جرات می‌گویم در نیمه اول ایشان یک پنالتی صد در صدی را برای آرمان‌گهر نگرفت. در مقابل در نیمه دوم، به بهانه خوردن توپ به کتف بازیکن ما، به نفع مس کرمان اعلام پنالتی کرد درحالی‌که در قوانین فوتبال، خوردن توپ به کتف پنالتی نیست.

سرمربی آرمان‌گهر در ادامه برشمردن اشتباهات داوری افزود: داور حتی در اعلام کرنری که منجر به برخورد توپ به کتف بازیکن ما و اعلام پنالتی شد نیز اشتباه کرد. کمک داور می‌گوید من ندیدم کرنر شود، بازیکنان ما و حتی بازیکن حریف هم می‌گویند کرنر نبود اما داور اعلام کرنر کرد. این حد از اشتباهات داوری در حد جایگاه کمیته داوران نیست.

انتقاد از نحوه رفتار و گفتار فردین رکوعی؛ کمک مربی مس کرمان گفت: زیبنده مردم کرمان و مربیان استان نیست که فردی بیاید و برای مربیان کرمانی تصمیم بگیرد و بی‌احترامی کند. جالب است که همه می‌گویند ایشان در مورد تیم حریف و داور ماموریت دارد اما او کیست که بخواهد با بی‌احترامی صحبت کند؟ روش و منش باشگاه آرمان‌گهر، کادر فنی و بازیکنان این تیم در پایبندی به مسائل اخلاقی را تمام ایران می‌دانند اما این فرد با بی‌احترامی‌هایش کاری کرد که واکنش نشان دهیم. تاسف‌بارتر این است که از زبان پرسنل باشگاه مس کرمان می‌شنویم می‌گویند رکوعی امروز ماموریتش را به خوبی انجام داد.

سرمربی تیم آرمان‌گهر در انتهای این مصاحبه با تمجید از بازیکنان خود که در چنین شرایطی به مصاف حریف رفته بودند، تاکید کرد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و به احترام شجاعت و تلاش‌شان ایستاده دست می‌زنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gb77

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/نظامی‌پور: پنج تیم مدعی صعود هستند/ لیگ امسال سخت‌تر از سال گذشته است