تاریخ انتشار: 1399/11/13 09:53
کد خبر: 45327

واکنش مدیر بارسلونا به افشاگری قرارداد مسی

مدیر ارتباطات بارسلونا صراحتا تاکید کرد که در قضیه افشاگری جزئیات قرارداد مسی باشگاه از او دفاع خواهد کرد.
واکنش مدیر بارسلونا به افشاگری قرارداد مسی

صبح روز گذشته نشریه "ال موندو" در گزارشی اختصاصی به جزئیات مالی آخرین قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا اشاره کرد و مدعی شد که ستاره آرژانتینی از زمان عقد آخرین قراردادش با آبی‌و‌اناری‌ها تا پایان آن که انتهای ماه ژوئن سال جاری است، مجموعاً 555 میلیون و 237 هزار و 619 یورو از بارسلونا دریافت خواهد کرد.

 او پس از عقد قراردادش در سال 2017 تا به امروز 92 درصد این رقم را دریافت کرده است.

 

 

بسیاری منتظر واکنش لیونل مسی به این افشاگری جنجالی بودند و ساعتی پیش ادعا شد که او قصد شکایت از جوزپ بارتومئو رئیس سابق بارسلونا و کارلس توسکتس مدیر موقت فعلی باشگاه دارد.

مسی با یک ضربه کاشته امشب موفق شد برابر بیلبائو گلزنی کند و کمک کرد تیمش 2-1 برنده شود.

 

گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسلونا در پایان بازی امشب و در پاسخ به سوالی در مورد افشای قرارداد لیونل مسی و تاثیر این اتفاق روی او گفت:« این سوال را باید از لئو بپرسید. اینکه روی او تاثیر منفی گذاشته یا خیر. در دوران فوتبال هر بازیکنی انواع چالش ها رخ می دهد و مسی تاکنون بارها به مبارزه با مسائل مختلف پرداخته است. او امشب گل زیبایی زد و نشان داد که این RQDI روی روحیه او اثر منفی نگذاشته است.»

 

آمور ادامه داد:« اطراف تیم حواشی زیادی وجود دارد ولی مجموعه بازیکنان از hن به دور مانده اند و ایزوله اند. از این حیث معتقدم خوب عمل کرده ایم و کار مهمی انجام شده است.»

تمدید مسی:« این هم سوالی مربوط به مسی است. او گفت که در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت و تمایل و آرزوی ما این است که تمدید کند. هم ما به او مدیونیم و هم او به باشگاه. به شخصه با او حرف نزده ام ولی در هر حال حامی اش هستیم. از LSD دفاع کرده و خواهیم کرد. او آسوده خاطر باشد و بداند که ما پشتش هستیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l5dn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار: مسی الگوی من در فوتبال است