تاریخ انتشار: 1399/11/15 16:39
کد خبر: 45222

نوازی:رحمتی نمی خواهد حاشیه تمرکز تیم را از بین ببرد

مربی شهرخودرو گفت: متاسفانه در فوتبال ایران هرچقدر تلاش کنی باز هم حاشیه‌ها به وجود می‌آید، این موضوع هم جزو همین دسته است اما امیدوارم به تیم ما لطمه نخورد.
نوازی:رحمتی نمی خواهد حاشیه تمرکز تیم را از بین ببرد

محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار کرد ابتدا جا دارد و برای علی انصاریان دوست خوبم آن آرزوی سلامتی کنیم و امیدوارم خدا او را به مادرش ببخشد،  با توجه به بازی قبلی و شکست دادن سپاهان با ۳ گل، انتظارات از تیم ما بیشتر شده است، در این ۵ روز گذشته ، شرایط خوبی داشتیم و خوب هم استراحت کردیم، امیدوارم بتوانیم فردا هم یک بازی خوب برگزار کنیم.

مربی شهرخودرو درباره تیم مس رفسنجان عنوان کرد: مس انگیزه بالایی در لیگ برتر دارد، مربی خوبی مثل محمد ربیعی دارند که به تیم آنها انگیزه خوبی داده بازیکنان ما نیز در تلاش هستند تا با نتیجه‌ای خوب ۳ امتیاز را کسب کنند.

وی درباره غایبین این تیم در بازی فردا گفت: حسن جعفری و سیف‌اللهی برای بازی فردا مصدوم هستند و اکبر صادقی و فرشاد فرجی را به دلیل محرومیت نداریم، امیدوارم که این بازیکنان سریع تر در خدمت تیم قرار گیرند

نوازی درباره حواشی اخیر شهرخودرو تصریح کرد: متاسفانه در فوتبال ایران هرچقدر تلاش کنی باز هم حاشیه‌ها به وجود می‌آید، این موضوع هم جزو همین دسته است اما امیدوارم به تیم ما لطمه نخورد، با شناختی که از حمیداوی دارم، این مشکلات حل می‌شود ما باید خود را قوی کنیم و تیم بدون حاشیه به کار خود می‌رسد.

مربی شهرخودرو خاطرنشان کرد: نباید با تفکر به این حاشیه‌ها وارد زمین شویم‌ و باید کار خود را انجام دهیم. من فقط شنیدم و از چند و چون آن اطلاع نداریم. امیدوارم اتفاقی که برای پدیده افتاد، برای شهرخودرو نیفتد و تیم دچار مشکل نشود. ما تا جایی که بتوانیم به کار خود ادامه می‌دهیم، کسانی که بالای سر تیم هستند، حواسشان به این حواشی هست و کار خود را انجام می‌دهند. وقتی شما وارد مجموعه و خانواده‌ای می‌شوید، باید دست به دست هم دهید تا مشکلات حل شود. رحمتی هم لطف می‌کند و دلش برای تیم و مجموعه می‌سوزد و نمی‌خواهد حاشیه تمرکز تیم را از بین ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yoa7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



باباگل‌زاده: از هواداران و مردم بابل عذرخواهی می‌کنم/ هرچه داشتیم را به کار گرفتیم
سرمربی رایکا بابل؛