تاریخ انتشار: 1399/11/21 20:05
کد خبر: 44949

آرای کمیته انضباطی در خصوص درگیری مسابقه گل‌گهر و تراکتور اعلام شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص درگیری آرمین سهرابیان و سعید مهری صادر کرد.
آرای کمیته انضباطی در خصوص درگیری مسابقه گل‌گهر و تراکتور اعلام شد

در خصوص گزارش مقامات رسمی بازی بین تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور از هفته دوازدهم لیگ برتر مبنی بر درگیری توام با صدمه بدنی عمدی دو بازیکن از تیم‌های مذکور به نام‌های آرمین سهرابیان (بازیکن تیم گل گهر سیرجان) و سعید مهری (بازیکن تراکتورسازی) که منجر به صدور دستور موقت به شماره 550 مورخ 5 بهمن ماه شد و با عنایت به جلسه رسیدگی مورخ 13 بهمن ماه و اظهار ندامت هر دو بازیکن نسبت به رفتار خویش پس از پایان بازی، کمیته انضباطی بدین شرح رأی خود را اعلام کرد:

1- آرمین سهرابیان به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود و با توجه به اینکه وی فاقد سابقه انضباطی است با اعمال مواد 93 و 94 یک جلسه محرومیت ایشان به مدت شش ماه تعلیق می‌گردد. بدیهی است در طول مدت تعلیق چنانچه رأی انضباطی برای ایشان صادر شود این تنبیه نیز اعمال خواهد شد.

2- سعید مهری به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و با توجه به اینکه وی شروع کننده نبوده و فاقد سابقه انضباطی می‌باشد با اعمال مواد 93 و 94 یک جلسه محرومیت ایشان نیز به مدت شش ماه تعلیق می‌شود. بدیهی است در طول مدت تعلیق چنانچه رأی انضباطی برای ایشان صادر شود این تنبیه قابل اعمال خواهد بود.

با صدور این رأی، دستور موقت شماره 550 مورخ ۵ بهمن ماه لغو میشود و همچنین با در نظر گرفتن یک جلسه محرومیت اعمال شده در طول مدت اجرای دستور موقت ، محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی اعمال می گردد.

این رأی ظرف مدت 7 روز قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366wqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه انضباطی فکری یکروز از قبل از بازی چهارم