تاریخ انتشار: 1399/11/21 21:08
کد خبر: 44943

علیزاده: برد حق پرسپولیس بود/ داوران هوای تیم‌های پایتخت را دارند

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: داور می توانست با ما مهربانتر باشد اما تمام 50-50 ها را به نفع پرسپولیس سوت زد.
علیزاده: برد حق پرسپولیس بود/ داوران هوای تیم‌های پایتخت را دارند

علی  علیزاده پس از شکست مس رفسنجان در بازی معوقه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بهتر از ما بود و به این تیم تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. چند بازیکن مصدوم داشتیم که به این بازی نرسیدند.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه آیا از عملکرد محمد ربیعی رضایت دارند گفت: صددرصد. اگر بتوانیم قرارداد او را تمدید هم می‌کنیم. تیم خوبی داریم که تازه به لیگ برتر آمده، هدفمان این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در خصوص تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی عنوان کرد: هنوز یک بازی دیگر باقی مانده، بعد از آن با ربیعی و کادرفنی در این مورد صحبت می‌کنیم. البته ربیعی چند بازیکن را به ما اعلام کرده است. صددرصد تیم را تقویت می‌کنیم چون نیم‌فصل دوم با نیم‌فصل اول فرق دارد.

علیزاده در خصوص داوری بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: داوری بد نبود. البته صحنه‌های 50-50 را به نفع پرسپولیس سوت می‌زد. من هم در استقلال بازی کردم و هم در پرسپولیس، طبیعی است. به قول ما فوتبالی‌ها داوران  هوای تیم‌های پایتخت را دارند. او می توانست با بازیکنان ما مهربانتر باشد.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد صحنه اخراج کریم‌زاده گفت: کاری به صحنه اخراج ندارم اما همان صحنه روی فراز امامعلی اتفاق افتاد و داور می‌توانست به بازیکن پرسپولیس کارت زرد بدهد ولی این کار را نکرد. ما به تصمیمات داور احترام می‌گذاریم اما او تمام 50-50 ها را به نفع پرسپولیس سوت زد و می‌توانست با ما مهربانتر باشد. با اینحال نمی‌خواهیم باخت را توجیه کنیم. به پرسولیس تبریک می‌گوییم و این برد مبارکشان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vz7x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهاردهم لیگ برتر| حاج ملک داور بازی پرسپولیس و بنیادی فر قاضی دیدار استقلال شد