تاریخ انتشار: 1399/12/13 18:01
کد خبر: 43643

نظری: ظرف روزهای آینده مدت و ریز قرارداد مجیدی را اعلام می‌کنیم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: از امروز مجیدی با اکثریت رای هیات مدیره سرمربی تیم است البته در مورد مدت زمان قرارداد این مربی با باشگاه به زودی توضیح خواهیم داد.
نظری: ظرف روزهای آینده مدت و ریز قرارداد مجیدی را اعلام می‌کنیم

 حجت نظری در خصوص عقد قرارداد فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال اظهار داشت: قرار است ظرف یکی دو روز آتی مجیدی نکات مد نظر خود را با مدیریت باشگاه در میان بگذارد و با افراد مد نظر به توافق برسد.

وی افزود: اگر اجازه بدهید فعلا در مورد مدت و دستیاران چیزی نگویم.ما قول می‌دهیم ظرف روزهای آتی جزئیات را اعلام کنیم اما تا زمانی که همه جزئیات مشخص نشود چیزی نگوییم. 

نظری تاکید کرد: می خواهم از آقای فکری و کادر فنی پیشین تشکر کنیم. در باشگاه به نتیجه رسیدیم ادامه همکاری با آنها امکانپذیر نیست و در نهایت این مربی از خانه خود جدا شد. از امروز فرهاد مجیدی با اکثریت رای هیات مدیره سرمربی تیم فوتبال استقلال است. البته در مورد مدت زمان قرارداد این مربی با باشگاه استقلال به زودی توضیح خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه استقلال که با شبکه خبر گفت و گو می کرد در خصوص شایعه شرط مجیدی برای عدم حضور مجیدی گفت: اجازه بدهید در مورد جزئیات حرفی نزنم.هر چیزی را در زمان خودش بررسی کنید. در آن دوره مجیدی تشخیص داد استعفا بدهد و باشگاه استقلال هم آن را پذیرفت. در آن زمان بعد از جام حذفی باشگاه تصمیم گرفت با او قطع همکاری کند اما حالا تصمیم به همکاری مجدد گرفته شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzzyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سفر نوروزی به اروپا جهت کم کردن مطالبات شفر و استراماچونی