تاریخ انتشار: 1399/12/18 18:19
کد خبر: 43341

استقلال در سال 1400؛ سه بار خارج ازتهران

رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر از هفته بیستم از سال 1400ادامه پیدا خواهد کرد و تیم ها در این سال دوازده بازی پایانی خود را دنبال خواهند کرد.
استقلال در سال 1400؛ سه بار خارج ازتهران

رقابت های لیگ برتر در فصل بیستم، هفته هجدهم خود را در روزهای آخرین اسفند ماه سال 99دنبال خواهد کرد و ادامه مسابقات در سال 1400پیگیری خواهد شد .


40درصد باقی مانده بازی تیم ها در سال 1400 می تواند نقش مهمی در مقام قهرمانی ، کسب سهمیه و معرفی تیم های سقوط کننده داشته باشد و تیمی موفق خواهد بود که در این روزها عملکرد بهتری از خود نشان دهد.


رقابت ها در صدر جدول از یک پنج ضلعی با فاصله های مشخص تشکیل شده است . پرسپولیس و سپاهان با 34امتیاز در صدر جدول قرار دارند . استقلال با فرهاد مجیدی دوباره برگشته به این تیم 30امتیازی است و دو تیم فولاد و تراکتور با 26امتیاز به دنبال مثلث صدرنشینی هستند.


بررسی جدول و برنامه ادامه مسابقات نشان می دهد شانس استقلال با  فرهاد مجیدی که برای سومین بار در سه فصل گذشته بر روی نیمکت استقلال نشسته است در سال 1400علیرغم اختلاف 4امتیازی این تیم با پرسپولیس و سپاهان کم نیست.


آنها در این 12بازی تنها سه بار از تهران خارج خواهند شد. استقلال در هفته بیستم باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. در هفته 25در اراک میهمان آلومینیوم خواهد بود و در هفته 29آخرین رقابتش را در خارج از تهران باید برابر نساجی در قائم شهر برگزار کنند.
آنها 9بازی دیگر دارند که هشت تای آن برابر پیکان ،شهرخودور ،ذوب آهن,پرسپولیس,گل گهر ,تراکتور,نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه آزادی و به میزبانی استقلال برگزار خواهد شد و فقط برای بازی با سایپا به عنوان میهمان باید در تهران و خارج از ورزشگاه آزادی دیدارشان را برگزار کنند.


برگزاری بازی در تهران با رقبای اصلی و بالانشین جدول  و چمن مناسب ورزشگاه آزادی با توجه به مهره های استقلال  و نوع فوتبال این بازیکنان می تواند بهترین خبر برای کادر فنی و جدید این تیم باشد تا این تیم را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qee98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نفت مسجد سلیمان یک - آلومینیوم ۲