تاریخ انتشار: 1399/12/19 23:54
استقلال خوزستان؛
کد خبر: 43250

خلیفه اصل پا پس نکشید/قهرمان لیگ به فکر بازگشت

تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد در پایان نیم فصل نخست به عنوان دومی رقابت ها برسد.
خلیفه اصل پا پس نکشید/قهرمان لیگ به فکر بازگشت

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال استقلال خوزستان که این فصل روزهای سختی را سپری کرد اما حالا در پایان نیم فصل نخست موفق شد دست به کار بزرگی بزند و در رده دوم جدول قرار بگیرد تا دوباره امید ها برای بازگشت به تیم قهرمان لیگ برتر به سطح اول فوتبال ایران زنده شود.

 

استقلال خوزستان در این فصل امیر خلیفه اصل مهاجم سابق استقلال اهواز را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد تا همچون فصل گذشته این سرمربی جوان روی نیمکت آبی پوشان بشیند،استقلال در فصل نقل و انتقالات بیشتر به فکر جذب بازیکنان بومی و جوان بود تا استعداد های این منطقه فوتبال خیز پس از سالها خودی نشان دهند،خلیفه اصل برای بالانس تیمش چندین بازیکن با تجربه راهم جذب کرد تا با قدرت راهی رقابت ها شود.

 

آبی پوشان لیگ را هم با قدرت آغاز کرد و تا هفته ها صدرنشین رقابت ها بودند تا اینکه این تیم اسیر یکسری حواشی خودساخته شد تا کم کم به میانه های جدول سقوط کند،خلیفه اصل هم که شرایطش روی نیمکت این تیم کمی متزلزل شده بود بالاخره به خودش آمد و موفق شد با چند نتیجه خوب بیرون خانه کم کم خودش را بالا بکشد تا هفته هفدهم که مصاف این تیم با مس کرمان بسیار تعیین کننده بود.

 

شاگردان خلیفه اصل که به خوبی می دانستند اگر در پایان نیم فصل نخست می خواهند جز مدعیان بمانند باید در این دیدار شکست نخورند با احتیاط پایبه این مسابقه گذاشتند و موفق هم بودند تا اینکه دردقیقه ۹۲ روی یک ضد حمله موفق شدند گل پیروزی بخش خود را به ثمر برسانند تا با کسب ۲۹ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

 

استقلال خوزستان در نیم فصل نخست نشان داد در بیرون از خانه تیم قوی تری است اما در خانه به دلیل استرسی که بازیکنان دارند این تیم در کسب نتیجه ضعیف عمل می کند تا نیم فصل دوم فکری به حال این مشکل هم شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2777dd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس  هم چنان صدر نشین لیگ یک / مهاجری در غفلت دیگر مدعیان هم چنان در صدر
اختصاصی؛