تاریخ انتشار: 1399/12/21 19:04
کد خبر: 43124

ذوب ۲- پدیده ۱؛ فرصت‌سوزی بزرگ گزینه آبی‌ها

ذوب آهن در ادامه روند خوبی که با مجتبی حسینی آغاز کرده است، موفق شد شهرخودرو را در استادیوم فولادشهر شکست دهد.
ذوب ۲- پدیده ۱؛ فرصت‌سوزی بزرگ گزینه آبی‌ها

ذوب آهن و شهرخودرو در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید تا ذوبی ها نشان دهند با حضور سرمربی جدید خود دچار تحول شده و روند خوبی را آغاز کرده اند.

این دیدار که با شروع طوفانی ذوبی ها آغاز شد، خیلی زود یک گل به همراه داشت. شاگردان مجتبی حسینی در دقیقه 8 توسط مجتبی حقدوست به گل رسیدند. ارسال میلاد جهانی از سمت چپ به روی دروازه از همه بازیکنان عبور کرد و در سمت راست به فرشاد محمدی مهر رسید که سانتر او با ضربه سر او وارد دروازه شد و گل نخست بازی برای ذوبی ها به ثمر رسید.

 

پس از این گل، شاگردان مهدی رحمتی بازی را در دست گرفتند و حملات آنها به روی دروازه باعث خلق موقعیت هایی برای این تیم شد که مهمترین آن در دقیقه 24 رخ داد زمانیکه ضربه صفرزاده پس از برخورد به مدافعین، ارتفاع گرفت که ضربه سر امین قاسمی نژاد توسط مسعود ابراهیم زاده از روی خط برگردانده شد و قاسمی نژاد در حرکتی عجیب توپ برگشتی توسط پای راست او به پای چپش برخورد کرد و به بیرون رفت.

 

در ادامه نیز حملات شهرخودرو بی نتیجه بود و بازی با یک گل در نیمه نخست به پایان رسید. در نیمه دوم نیز حملات جسته و گریخته مشهدی ها بی نتیجه بود و در دقیقه 86 میلاد جهانی روی پاس زیبای رضا محمود آبادی و روی اشتباه خط دفاعی و سنگربان شهرخودرو موفق شد دروازه مشهدی ها را باز کند.

 

دقایقی بعد وحید محمدزاده روی ارسال قاسمی نژاد به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و اختلاف به حداقل رسید اما این گل نیز باعث نشد تا عملکرد خوب شاگردان حسینی به هدر برود و ذوب آهن با ارائه یک بازی خوب موفق شد تیم مهدی رحمتی را از مرحله یک شانزدهم نهایی حذف کند.

امین قاسمی‌نژاد که این روزها زمزمه حضورش در استقلال شنیده می‌شود، در دقیقه 25 بهترین فرصت برای زدن گل مساوی پدیده خراسان و بازگشت این تیم به بازی و زنده کردن شانس صعود تیمش را داشت، اما دفع توپ مسعود ابراهیم‌زاده از روی خط دروازه و شوت بی‌دقت او در مقابل دروازه خالی ذوب به بیرون رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455rmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پیکان مقابل استقلال مشخص شد